Bir hafta önce;
İki arkadaş okuldan çıkmıştı. Otobüse binip en arkadaki koltuğa oturmuşlardı. Çınar telefonuna bakarken arkadaşı "Of şuna bak çok yakışıklı!" dedi kaldırımda telefonla konuşan çocuğu göstererek.
Çınar "Oğlum sussana şimdi bir duyan olacak!" dedi etrafına bakarak. Neyseki otobüste fazla kişi yoktu.
"Bakmakta yasak değil ya!"
Başını sağa sola sallayan Çınar tekrar telefonunun ekranına bakmaya başladı. Bir süre daha gittikten sonra telefonundaki fotoğrafı gösteren çocuk "Şu Koreli erkeklerin hepsi mi yakışıklı olur ya!" dedi bu defa.
Çınar göz ucuyla ekrana bakıp "Bizim Türkler daha yakışıklı bence" diyerek gülümsedi.
"Keşke Koreli olsaydım. Belki bir şansım olurdu" diyerek ofladı. Kerem kendi tipini fazla beğenen bir çocuk değildi.
Ona bakan Çınar "Senin neyin var oğlum. Sende onlar kadar yakışıklısın" diyerek omzuna vurdu.
"Ya hem gay olup hem tipsiz olmak adalet mi? Sen neyse de, benim gay olarak doğmam büyük adaletsizlik. Kim bakar ki bana!" dedi dudaklarını sıkarak.
"Azdın mı oğlum? Ne bu evde kalmış kız tripleri? Buluruz zamanı gelince. Daha bunları düşünmek için çok erken" diyerek güldü.
Kerem "Tabi sen yakışıklısın kime baksan erkekler kapında sıraya girer. Ondan böyle rahat konuşuyorsun. Ben tipsizim işte amına koyayım!" dedi.
"Sana sus diyorum! Biri duysa evdekilere ispiyonlamak için sıraya girecekler. Sonra harbiden yarrağı yiyeceğiz! Kapat artık şu çeneni!" dedi sinirle Çınar.
Otobüsten indikten sonra mahalleye doğru yürümeye başladılar. Dükkanların önünden geçerken Görkem ve Polat'ın arızalı bir arabanın kaputunu açmış motoruyla uğraştığını gördü Çınar.
Gözünü onun vücudundan ayırmadan bakıyordu. İçinde uçuşan kelebekler karnını gıdıklıyor hissiyle kalbi heyecanla çarpıyordu istemsiz bir şekilde.
"Seninki beyaz atletiyle çok seksi her zamanki gibi" diyerek güldü Kerem.
"Saçmalama oğlum nerden benimki oluyor. Onun sevgilisi var. Hetero adam!"
Kerem "Nerden biliyorsun onun alnında hetero, bizimkinde gay yazıyor sanki" dedi onlara yaklaştıkları için kulağına fısıltıyla konuşurken.
"Sus lan duyacaklar şimdi!"
Başını kaldıran Görkem gülümseyerek "Gençler naber okuldan mı?" diye sordu.
Polat "Nereden gelecekler abi? Okul kıyafeti, çanta kombinini başka nerde giyiyor bu çocuklar?" diyerek güldü.
"Çok konuşmada itmeye başlayalım şunu içeriye. Motor conta yakmış. Akşama kadar anca bitiririz. Motor kapağı daha tornaya gidecek!" dedi kafasına vurarak.
Çınar ve Kerem çantalarını kapının yanına bırakarak "Bizde yardım edelim itmeye" dediler. Görkem'in yanına geçen Çınar arabayı iterken kolunun koluna değmesiyle nefesi kesilmişti sanki. Onun teninin sıcaklığı bütün bedenine geçerken kalbini sımsıcak yapmıştı.
"Size kolay geldin" diyerek çantalarını sırtlarına astı tekrar iki genç. Görkem "Yaza elemana ihtiyaç olursa ilk önce sizi çağıracağım. Haberiniz olsun" diyerek güldü.
"Tamam geliriz!"
Eve gitmek için dükkandan ayrılan iki genç yine yürümeye başladılar. Kerem "Bence bu evlilik teklifiydi" diyerek güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇINARIN GÖLGESİ //BxB//Final Yaptı
Fiksi RemajaÇınar'ın son günlerde içine kapanması ve kimseyle konuşmaması ailesini tedirgin eder. Babası, arkadaşının tavsiyesiyle mahallenin gençlerinden yardım ister. Görkem ve arkadaşları bu teklifi kabul eder ve Çınar'ın ne gibi bir sıkıntısı olduğunu öğren...