Connor gyengéden a jobb bokámat a szájához emeli. Megpuszilja bokámat, majd lassan komótosan végig csókolja a vádlim aztán felfelé haladva combom belső részét puszilja, nyalja. Csukott szemmel, átadom magam az érzésnek. Egyre közelebb ér nyelve puncimhoz, a szeméremajkamat nyalja, ízleli, aztán csiklómra tapad, erősen megszívja, utána rögtön végig szánt nyelvével az érzékeny területen. Lágyan kezdte, most mégis szinte habzsol, ki-be jár nyelve puncimba, kezeivel jobban széttárja a combjaimat, nehogy összezárjam. Persze eszem ágában sincs, mennyei szája és nyelve fáradhatatlanul dolgozik rajtam, belemarkolok fekete hajába, puncimat még inkább szájához nyomom. Ujjaival megtalálja rózsaszín mellbimbómat, morzsolni kezdi, amitől egyből megkeményszik az, még nagyobb feszültség gyülekezik ölembe. Másik kezével végig simít combomon, egy ujjat lassan nedves vájatomba dugja, ekkor remegni kezd a testem, hangosan nyögök, testem másodperceken belül felrobban az orgazmustól. De nem engedem, hogy a gyönyör utat találjon, eltaszítom kezeit mellemről és a puncimtól. Meglepődésre időt sem hagyok, erősen magamhoz húzom, szájon csókolom, érzem az ízemet az ajkán, a nyelvén, de nem bánom, sőt még inkább beindít.
-Milyen heves vagy.-közli Connor és felül, hogy felhúzzon egy gumióvszert. Kihívóan ránézek.
- Nem tetszik? Lehetek szelíd báranyka is.- mondom boci szemekkel, felkacag.
-Majd arra is sort kerítünk.- újra lábam között van, szája végig csókolja hasam, majd megállapodik mellbimbómnál szívni kezdi aztán ráharap de utána rögvest, gyengéden megnyalja. Ezúttal én vagyok türelmetlen és kapzsi, egészen őt akarom. Farkát a bejáratomhoz illeszti az pedig könnyen becsúszik, hiszen olyan nedves vagyok, teljesen kitölt, felnyögök az érzésétől.
Egy ideig misszionárius pózban vagyunk, és csak engedünk az érzésnek ahogy ki be mozog bennem, Connor átfordít a hasamra, nagy kezével lenyomja hátamat fenekem így magasba kerül, majd hátulról dugja belém kemény merevedését. Egyre erősebben húz magára, rácsap egy nagyot a fenekemre, amitől még inkább nedves leszek, ha ez lehetséges, az arcom a párnába nyomom, így a párna elnyeli nyögdécseléseimet. Nem bírom tartani magam annyira intenzív és gyors. Közénk nyúl, és amint csiklómhoz ér ezer darabkára hullok szét, kis idő múlva ő is követ, extázisban, borul mellém, mellkasára hajtom a fejemet, kezével simogatja a hátam, csöndesen fekszünk egymás mellett.Kipattan a szemem, de nem látok túl sokat, a szobában sötét van tehát az éjszaka még tart. Mellettem Connor egyenletesen veszi a levegőt, alszik. Vonásai nyugodtak, békések. Próbálok egy órát keresni a szobában, hogy megnézem hány óra. Felülök, Connor oldalán van egy éjjeliszekrényen rajta pedig egy digitális óra, hunyorítva nézem a számokat hajnali négy óra. Pisilnem kell ráadásul szomjas is vagyok. Kikászálódok az ágyból óvatosan, felveszem Connor ingét, ami éppen a combközépemig ér, begombolkozok aztán útnak eredek.
Folyosón újra szemügyre veszek mindent, ez a ház csodálatosan néz ki. Próbálok rájönni, hogy merre lehet a konyha. A fürdőt tudom merre van, elvégzem a dolgom, majd lemegyek a földszintre, benézek a játék szobába ahol voltunk. Barbi és Adam nincsenek itt. Bezárom az ajtót, amint megfordulók felsikítok. Megtorpanok.
- Jézusom!- hagyja el a tüdőmet a levegő, megijedtem. Adam áll előttem, fel pucéran, mellkasát nem fedi semmi, csak egy laza pizsama nadrágot visel.
- Bocsánat, nem akartalak megijeszteni. Jól vagy?- mély levegőt veszek, próbálom helyreállítani légzésemet. Kezem mellkasomon pihen.
-Jól vagyok, igen. Rám hoztad a szívbajt. - kicsit nevetnem kell, ő is mosolyog. Helyes pasi meg kell hagyni.
- Nem állt szándékomban elhiheted, csak egy kis vizet akartam magammal vinni, Barbi reggel biztosan szomjas lesz.- mondja nyugodt hangon.
- Igazából én is a konyhát keresem, nagyon szomjas vagyok.- felelem.
- Megmutatom merre van, gyere.- együtt megyünk a konyha irányába, szó nélkül haladunk egymás mellett. Beérve a konyhába nem lepődők meg, pont ugyanolyan fényűző, mint a ház többi része. Fehér márványkő, fehér konyhaszekrény, konyhapult aranyozott mintákkal.
Adam kihúz a pultnál egy elegáns fehér bár széket, felsegít és tölt egy pohár vizet nekem, aztán magának is. Egy szuszra, lehúzom a vizet, Adam tölt nekem egy újabb pohárral.
- Köszönöm.- mondom kedvesen.
-Szívesen.- lassan kortyolja a vizet.
- A barátnőd, nagyon tetszik nekem. Szép nő.- vallja be, persze egyértemű volt számomra már az első perctől.
-Valóban szép, ráadásul okos is. Nem találsz ilyen kombinációt mindenhol.- magyarázom.
-Szerinted én tetszem neki?- kérdezi, és egyenesen a szemembe néz, tényleg érdekli a véleményem.
-Úgy gondolom, igen de nem akarok a nevében beszélni. Kérdezd meg tőle te magad. - bíztatom.
-Úgy lesz. És honnan ismered a bátyámat?- iszik a vízből Adam. Erős túlzás lenne ezt kijelenteni, hogy ismerem.
-A főnököm.- jelentem ki határozottan.- A cégénél dolgozok, mint könyvelő.- folytatom.
- Biztos különleges vagy, ha elhívott ma este ide. Nem az a típus aki az alkalmazottaival kamatyol. - jöhet a pap, teszem hozza viccesen a fejembe, kicsit még részeg vagyok.
-Nem hiszem, hogy különleges vagyok, csak egy nő a cégénél és ez így van jól. Nekem nincsenek elvárásaim Connor felé, nem kell ezeket mondanod.- zúdítom rá a gondolataimat, nem akarok képmutató lenni. Adam meglepődik, nem ezt a választ várta, ebben biztos vagyok.
- Nem azért mondtam, hogy hízelegjek neked. Szerintem Connornak nagyon is tetszel.- felpattanok a székről, kedvesen Adamra nézek.
- Szerintem is tetszek neki, ezért vissza is megyek hozzá. Te pedig menj vissza a szőkédhez.- utasítom szelíden. Adam széles mosolyra húzza száját, bólint .
- Úgy lesz.- teszi hozza, én pedig visszatérek Connorhoz. Befekszem mellé az ágyba, karjaival átölel közelebb húz magához. Lassan újra elnyel az álom.
YOU ARE READING
Ígérem mindhárman kellettek
RomanceJana a covidnak köszönhetően otthonról dolgozik majd. Párja Leó kint ragadt külföldön. Egyik napról a másikra mintha új életbe csöppene. Bosszankodnia kellene mégis tetszik neki az új helyzet, bár magának sem vallja be igazán. Főnökének megtetszi...