Nem kell sokat mérlegelnem a között, hogy maradok vagy sem, beleegyezően bólintok.
-Rendben.- teszem hozzá, így kettesben még nem is voltunk, csak ő és én. Lágy a tekintette, olyan megnyugtató. Újra megcsókol, amit viszonzok kis idő múlva kibontakozunk a csókból, rám emeli igéző szemeit.
-Körbe vezetlek a kertben, ha szeretnéd.- a kert felé pillantok, mesebeli látvány, mintha követelné magamnak a figyelmet, sőt igényelné. Visszapillantok a főnökömre, hogy félhettem ettől az embertől, majdnem olyan békés, mint a kertje.
- Inkább holnap reggel néznem meg, amikor a korai fények rávetülnek. Most esetleg, szólhatna ez a délután rólunk.- beletúrok sötét hajába, ami kissé vizes az edzés miatt, de nem bánom így is kívánatos.
-Nincs ellenemre.- pajkos vigyor jelenik meg szép arcán, pár másodpercekig nézzük egymást, mintha nem tudnánk betelni egymás látvánnyal, még így csapzottan is. Arra gondolok, hogy túl jó ő nekem, rendes családban nőt fel, rendes körülmények között, nem én illek mellé, bármennyire is szeretnék, hanem egy olyan nő akinek a múltja tiszta, rendezett, semmi kifogásolni való nincs benne, de ő mégis engem akar. Jól esik.
Mellette nem kellenek az üres fecsegések a semmiről, nem kínos a csend helyette inkább nyugtató. De vajon ő mire gondol?
-Lekellene zuhanyoznunk.- szólal meg a csendből Connor. - Együtt.- elpirulok, intim az együtt fürdés. Tekintette most megváltozik, szeme olyan, minta a tenger, amelyik hamarosan nagy hullámokba csap le a parton pihenőkre. Nem szólok semmit, mire végig simít keze külső részével arcomon.
-Néha ezekkel a szemekkel úgy nézel rám, mint egy felénk lány, és ez megőrjít, mert pontosan tudom, hogy te egy kemény nő vagy. - tarkomnál megragad erősen, ajkát az enyémnek nyomja, fülledt a levegő köztünk. Hiába hiszi azt Connor, hogy erős nő vagyok, legbelül tényleg az a felénk lányka vagyok, akit lát.
Elhessegetem a gondolatokat, Connor ajkára fókuszálok, ami természetesen, őrületesen csókol, nyelve utat keres a számba és én szívesen fogadom. Nyelveink lágyan összefonódnak, érzéki táncot járnak, olyan jól csókol, hogy belenyögök szájába. Talán első alkalommal nem is volt ilyen szenvedélyes, mint most. Egyszerűen elkapja fenekem, aztán felemel mindeközben a csók nem szakad meg én pedig köré fonom combjaim. Megindulunk a házba, nem nyitom ki a szemem csak amikor leenged. Ilyen hamar a fürdőbe is értünk? Körbe pillantok, akárcsak a ház többi része ez is, giccses, a zuhanyfülke lehetne akar egy kisebb szoba is, öt ember kényelmesen elférne.
Connor vetkőztetni kezd leveszi a pólómat, majd a sport melltartómat, mindeközben mélyen a szemembe néz, amikor a felső testem csupasz marad, morgás hagyja el a száját és megszívja a bimbóimat, hátra vettem a fejem, az intenzív érzéstől.
- Borzasztóan kívánatos vagy.- mormolja a fülembe, elvigyorodok, mellbimbóim kérik vissza a száját, mert így csak a hideg levegő járja át őket, de nem jön vissza helyette fél térdre ereszkedve leveszi cipőmet, majd zoknimat, legvégül a nadrágomat a bugyimmal együtt lehúzza. Valamilyen erő kezd szét áradni testemben, így ahogy Connor térdel előttem, olyan hatalmat érzek a kezembe, amitől a bennem lakozó kislány inkább elmegy aludni és helyére az a kemény nő jön aki pontosan így térdre kényszerít bárkit. Legszívesebben belemarkolnék hajába, úgy húznám, hogy tekintettünk találkozzon és megparancsolnám, hogy addig kényeztessen amíg megálljt nem mondok. De természetesen nem teszem, úgy érzem Connornak ez sok és durva lenne most. Lassan feláll, de pillantása minden porcikámat magába szívja.
-Most én jövök.- felelem, kezemet a mellkasra teszem, aztán adok egy gyors puszit mielőtt vetkőztetni kezdem.
-Csak erre vágytam.- félmosoly jelenik meg arcán.
-Pimasz.- vettem oda, cserfesen. Nem totojázok egyből lerántom nadrágját bokszeralsójával együtt, Connor szemöldöke az égbe szökik a meglepettségtől.
-Látod, én egyből a lényegre megyek.- szúrom oda viccesen.
-Tőled ez volt várható, vadalma. - kajánul ránézek a becenév hallatán.
Vadalma.
-Vadalma? Azt hiszem tetszik.- felelem, már csak a trikója marad amit edzés után kapott magára, kisegítem a textilből és a földre engedem. Szemében újra felcsillan az a bizonyos vágyakozás, de ha a szeme nem is árulta volna el a farka megtette, ugyanis meredezve áll nyílként mutatva rám. Connor elindul felém, én pedig reflexszerűen hátrálok míg lábam a zuhanyfülke üvegajtajához nem ér.
-Most már nincs hova menekülni.- pajzánul méreget, azt hiszi sarokba szorított, pedig nem.
-Én nem menekülők, inkább ide csaltalak.- válaszolom és már nem bírom tartani magam, egyszerűen magamhoz húzom, érezni akarom magamba. Elég a játékból. Nyelvünk újra játszani kezd, mohón habzsoljuk egymást. Nem tudom mi lesz a zuhanyzósból így.
Felkap, combjaim rutinszerűen köre fonom, aztán Connor belép a zuhanyrozsa alá, megengedi a vizet, amitől felvisítok.
-Ez jéghideg!- Jelentem ki. Libabőrős leszek, ösztönösen a testemet a férfi testnek nyomom, hogy megvédjem a hideg cseppektől. Connor hangosan felnevet, de édes.
-Talán hideg vízzel kellene, hogy zuhanyozzunk és akkor a testedet végig így hozzám préselnéd.- kihívóan méreget, de én most jobban kívánom, minthogy visszaszóljak. Újra megcsókolom ezúttal vadabbul, harapni kezdem az alsó ajkát, azt várom, hogy elveszítse az önkontrollt és teljesen vesszen el bennem.
A víz fokozatosan melegszik, aztán beáll a kellő hőmérséklet.
-Megőrjítesz.- mormolja a számba. Tényleg? Pedig csak most kezdtem el.
-Engedj el.- búgom. Connor elereszt én pedig térdre ereszkedem, szerszámára teszem kezem, óvatosan, lassan húzni kezdem a bőrt, amitől most ő veti hátra a fejét. Megnyalom a tetejét, majd magamba tolom ameddig csak bírom, ki-be jár a farka a számba, engedi, hogy én irányítsak nem nyomul előre, nem fogja le a fejem, amiért hálás vagyok. Nyögések hagyjak el az ajkát amik visszaverődnek a zuhanyzó falairól, ez még jobban beindít. Lüktetni kezdek oda lent. Erősebben, gyorsabban, keményebben dolgozok rajta, közben kezemmel is segítek. Néha megszívom a makkját, hogy aztán a nyelvemmel végig járjak az érzékeny ponton.
-Mennyei a szád.- lihegi Connor miközben a szemébe nézek, üveges a tekintette a kéj teljesen eluralkodott rajta, kezével megmarkolja vizes hajamat, nem erősen csak annyira, hogy egy ütemes tempót diktáljon. Sokkal gyorsabban mozgatom a ajkamat rajta, légezése szaporább lesz, már nagyon közel van a csúcshoz, megfogom a golyóit, aztán masszírozni kezdem és szinte azonnal elmegy, én pedig próbálom lenyelni de a mellemre és a nyakamra is kerül a sós spermából.
-Remélem tudod, hogy ez csak az előjáték volt, azt akarom, hogy jó keményen dugj meg!- nem vagyok prűd ezt nyíltan kimondtam...
YOU ARE READING
Ígérem mindhárman kellettek
RomanceJana a covidnak köszönhetően otthonról dolgozik majd. Párja Leó kint ragadt külföldön. Egyik napról a másikra mintha új életbe csöppene. Bosszankodnia kellene mégis tetszik neki az új helyzet, bár magának sem vallja be igazán. Főnökének megtetszi...