Jag gick hem efteråt, och tog fram min dator. Jag kollade på en film och sneglade på mobilen.
'Ett nytt meddelande'
Prydde skärmen. Jag gick in på mobilen och tryckte på meddelanden.
16:02
Okänd: vad är värre än hår i maten? Mat i håret;)
Det var självklart vem det var.
16:04
Jag: detsamma :)
Jag raderade numret och andades ut. ALDRIG att jag tänkte prata med honom. Hans flin var.. äckligt. Jag tål inte Felix. Visst var han snygg, men ändå.. NEJ NEJ NEJ. Felix är inte det minsta snygg, vad tänker jag med? Arghhhh.. Han fick vad han förtjänade idag. Nu kan till och med de falska bitcharna med ett ton smink avstå från Felix. Plötsligt kom jag på en VÄLDIGT viktig sak. DET ÄR FREAKING FEST SOM HELA STOCKHOLM SKA GÅ PÅ, PÅ FREDAG ( ALLTSÅ IMON!! ) OCH JAG HAR INTE ENS EN KLÄNNING!? Jag plockade upp mobilen och ringde Natta direkt. Några få pip hördes innan hon svarade."Hej?" mumlade hon.
"VI HAR FEST IMORGON!" ropade jag ut i telefonen.
"Ja?" suckade hon.
"JAG HAR INGENTING. INTE ENS EN KLÄNNING" ropade jag högt.
"OOMG" sa hon skräckslaget.
"Östra gallerian, om 10" sa hon allvarligt.Jag la på och sprang bokstavligen mot skorna. Detta är akut. Conversen var på och jag sprang ut igenom dörren. Jag hann knappt låsa dörren innan mina ben ökade tempot.
När jag var framme vid gallerian stod en allvarlig Natta där.
"Vi har mycket att göra" sa hon med ett flin.Nu fick ni ett kort kapitel ;(
YOU ARE READING
Hon & han » f.s
Fanfiction"Hon, som inte syns, och han som är en självupptagen idiot." ❁❁❁ © copyright - delenaforlifeee