Musiken dunkade i våra öron och Natta tittade förväntansfullt på mig. Jag suckade och klev in i det stora huset. Det luktade alkohol, och massa svett. Jag rynkade näsan och såg hur Natta knuffade fram mig mot mitten av dansgolvet. När jag vände mig om var platsen där Natta stod innan, tom. Alltså hade hon lämnat mig, såklart. Jag dansade till musiken och såg hur en stor klunga människor pratade och jag gick till baren och bad om en dricka. Jag fick väl göra det utan Natta då.. När jag svepte allt i en klunk kände jag hur det brände i halsen. Jag sket i det och plötsligt stod en lång kille bakom mig.
"Hej snygging" mumlade han och synade mig från topp till tå.
"Hejdå" suckade jag men hann inte längre innan han la sina händer på mina höfter. Jag knuffade mig bort och suckade.
"Jag vill inte, okej?" mumlade jag. Han närmade sig och greppade ett fast grepp om min midja. Jag kunde inte dra mig loss, och hans ansikte närmade sig mitt. Inombords hörde jag hur jag skrek, men i verkligheten fick jag inte fram något ljud alls. Plötsligt pressades hans läppar mot mina och jag var nära att spy av smaken av alkohol på hans läppar. Han började stoppa i tungan och jag ville inte, så jag knuffade han så hårt jag kunde, men inget hjälpte.
"S..l..ut..a!" skrek jag med hans läppar pressade mot mina. Jag knäade honom mellan benen och han rasade ihop på golvet. Jag sprang ut ur huset och satte mig på marken. Mina tårar rann och jag orkade inte stoppa dem. Ja var i chock och längtade hem. Men det fanns ett större problem. Hur skulle jag ta mig hem? Det var flera kilometer härifrån. Jag stoppade ner händerna i fickorna och suckade. Det var då jag kände hur något prasslade till i fickan. Jag tog upp det och lös upp. Det var Felix nummer, som jag hade glömt att slänga. Detta var min biljett härifrån. Mina fingrar darrade när jag plockade fram mobilen. De knappade in numret som stod på lappen och jag tryckte på den gröna luren innan jag stoppade mobilen mot örat. Detta var inte smart, det vet jag. Men jag hade inget val.
YOU ARE READING
Hon & han » f.s
Fanfiction"Hon, som inte syns, och han som är en självupptagen idiot." ❁❁❁ © copyright - delenaforlifeee