Vi samlades på det vita stengolvet och Mia var tvungen att ropa upp oss, igen.
"Så, då var alla här!" "Ställ er med er rumskompis" ropade Mia glatt. Jag suckade ljudligt men inget, inget kunde få bort Max flin.
"Saknat mig?" flinade han nonchalant.
"Actually, nej" svarade jag irriterat. Aldrig, aldrig kommer jag bli hans, men han verkar vara för trög för att fatta det.
"Och by the way, kan du sluta vara kär i mig? Jag är inget flickvänsmaterial" han verkade kunna koppla till var jag fått det från, och började rodna. Äntligen. Jag orkar inte med honom.Vi gick ut ur den spanska flygplatsen och möttes upp av en stor buss. Chauffören pratade spanska, men jag förstod bara delvis vad han sa. När han hade stoppat bagaget i luckan hoppade alla på.
"Hör upp allihopa, när vi kommer fram till hotellet får ni direkt till era rum!" ropade Mia högt i mikrofonen i bussen. Örat värkte efter det korta talet, men jag förstod. Ännu mer tid med Max, kunde hon inte bara sagt så? Men aja, jag satte in hörlurarna i öronen och hörde en klassisk låt som jag hatade.
"If I could build a girl, I'll build her just like you. I stay up day and night to make her just like you"
Lät ur hörlurarna. Det var de där the fooo som Felix ständigt skröt om. Plötsligt började jag vicka med huvudet och fick in rytmen. Den här låten kanske inte var så dålig som jag trodde om man gav den en chans. Build a girl, hette den. Och den hade inte lite visningar kan jag säga. Över 5 miljoner?!
Bussen stannade sakta och jag tog ut hörlurarna.
"Lystring, vi samlas i receptionen" ropade Mia innan hela bussen utrymdes. När jag kom ut ur bussen fick jag en chock. Två stora klarblå pooler fanns, och ett stort hus med många balkonger. Solen värmde mot huden och jag längtade efter att bada.
ESTÁS LEYENDO
Hon & han » f.s
Fanfic"Hon, som inte syns, och han som är en självupptagen idiot." ❁❁❁ © copyright - delenaforlifeee