Jag öppnade ögonen och kände hur något hårt fanns där jag låg. Jag vände mig om och fick lite panik. Där låg Felix med ögonen stängda och sov fridfullt. Min hand var hopflätad med hans, men konstigt nog ville jag inte göra någonting åt det. Och på min andra sida av soffan låg Natta på Max's bröstkorg. Jag flinade och fiskade upp mobilen ur fickan. Jag tryckte på kamera appen och tog ett kort, men olyckligtvis fnissade jag så högt att Natalie öppnade ögonen och såg sig omkring. När hon märkte att hon låg på Max tittade hon generat mot mig, men stämningen blev kaotisk då hon märkte att jag hade lagt upp ett foto på instagram på henne och Max tillsammans. Hon hade tvingat mig att radera den, men jag vägrade. Plötsligt mumlade Felix något i sömnen och Natta höll på att få en skrattattack.
"Sandra, du är så himla fin," kom det från hans mun medan han sov. Jag log och rodnade en liten bit.
"Selix is in the house!" ropade Natalie, lite för högt, då killarna vaknade med ett ryck. Även Max märkte natalies hand i hans, och jag flinade.
"Maxie då?" ropade jag tillbaka. När jag sneglade på mobilens skärm skrek jag till.
"Shit, vi har försovit oss, jävligt mycket!" mumlade jag argt.
"Orka med Mia nu.." suckar Natta och jag nickar.
"Men skynda er, hon kommer bli ännu argare!"När vi någorlunda var klara smög vi ut ur vårt rum, en efter en. Om vi hade gått samtidigt hade det varit misstänksamt, även om hotellet nu var öde då alla var på sina lektioner.
"Vart har ni varit? Ni missade hela första lektionen!" undrade Mia argt.
"Eh, vi var.. och badade" mumlade jag tyst.
"Badade? Nu på morgonen?"
"Jo, jag och Natta glömde bort tiden" förklarade jag. Men plötsligt fick Mia ett stort veck i pannan.
"I detta pappret står det att du bor med Max?"
"Jo, jag menar, Max" suckar jag då jag helt glömt bort mig. Mia hade inte tid att prata mer, så hon lät oss gå. Tur..Okej, jag har fått 10 K läsare, helt sjukt. Jag har även ändrat på min "cover" på boken, så jag undrar vad ni tycker om den? Kommentera :)
ESTÁS LEYENDO
Hon & han » f.s
Fanfic"Hon, som inte syns, och han som är en självupptagen idiot." ❁❁❁ © copyright - delenaforlifeee