BÖLÜM 19: KÖRDÜĞÜMHellooo!!!
Yeni bölümden herkese selam 🫡
Desteğinizi hissetmem için oy ve yorumlarınızı esirgemezseniz çok sevinirim.
Umarım beğenerek okursunuz, keyifli okumalar.
Bölüm şarkısı Kıraç, Endamın Yeter
🌹
Gülümsüyordum. Ama ne için olduğunu bilmiyordum.
Etrafıma bakındığımda bulunduğum yatağın hemen yanında beşikte yatan bir bebek gülerek etrafa bakınıyordu.
Mavi gözlü, tombul yanakları olan, pembe tulum içinde tatlı bir kız çocuğuydu.
Yüzümdeki gülümseme büyüdü. Onun gülüşü bana da bulaşmıştı.
Yanıma almak istedim.
Elimi almak için uzatıyordum ki benden önce bebeğe uzanan bir el gördüm. Benim ellerim öylece havada kalınca geri çekmek istedim.
Ellerimi geri çekince bebeğe uzanan ellerin sahibine baktım.
Baktım. Ve onu gördüm. Fatih'i
Bebeğe gülerek bakıp dikkatli bir şekilde kucağına aldı. Sıkıca tuttuğuna emin olunca bakışları bana döndü. Gözlerinin içi parlıyordu bana bakarken, çok sıcak bir gülümseme bahşetmişti bana. Ben de gülüşüne karşılık vermiştim.
Kucağındaki bebek ile yatağa yaklaşıp bebeği gülümseyerek, dikkatli bir şekilde kucağıma bıraktı. Elimden geldiğince dikkatli tutmaya çalıştım. İlk defa bir bebek tutmuyordum ama çok küçüktü ve dikkatli olmak istiyordum.
Kucağımda bana parıl parıl mavilerle gülümseyen bebeğe baktım. Çok güzeldi. Bebeğin gülüşüne dalmıştım ki alnıma değen dudaklarla gözlerimi kapattım. Anın tadını çıkardım.
Anın mutluluğu ile dudaklarım kıvrıldı.
Fatih benden ayrılmadan alnımız birbirine değerken gözlerimin en derinlerine baktı. "Teşekkür ederim." dedi.
Ne için teşekkür ettiğini anlamamıştım. Suratına anlamadığımı belirten bir bakış attım. "Ne için?" diyerek ayriyeten sordum.
Benden ayrılıp hemen yanıma oturdu. Gülümsedi önce. "Teşekkür ederim. Beni baba olma şerefine eriştirdiğin için." dedi.
Şaşırdım. Beklemiyordum.
Nasıl yani bu bizim çocuğumuz muydu şimdi?
"Beni dünyanın en mutlu adamı yapmıştın. Ama şimdi senin sayende dünyanın sadece en mutlu adamı değilim, aynı zamanda dünyanın en mutlu babası oldum. Bana yaşattığın bu duygu için teşekkür ediyorum. Varlığın ile beni sayısız kere mutlu ettiğin için. Teşekkür ediyorum..." diyerek konuşmasına devam etti.
Bense gözlerim dolu dolu ama aynı zamanda buna tezat bir şekilde kocaman gülümsedim.
Hakkımdı, hakkıydı.
"Ben de teşekkür ederim. Beni dünyanın en mutlu kadını yanında bir de dünyanın en mutlu annesi yaptın." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL GÜZELİ
RomanceHansa Kozcu &Fatih Haznedar 🌹 BERDEL/AŞİRET KURGUSUDUR YALNIZ BİLDİĞİNİZ BERDEL HİKAYELERİNDEN DEĞİLDİR. ŞİDDET VE ZORLAMA TARZI ŞEYLER YOK [Başlama tarihi: 22.12.2022] [Bitiş tarihi:15.12.2023]