Pov: Matty
Gdy skończyłem pocałunek, siedziałem i czekałem na jego reakcję.
- Matty?
- T-T-Tak?
- Bo ja nie wiem, jak to powiedzieć, bo ukrywam to od dawna, ale ja cię kocham...
- Ja... Ciebie też. Nawet nie wiesz, jak mi ulżyło...
Przytulił mnie. Patrzyliśmy na siebie, przez jeszcze chwilę. Tak długą i... i... i... Romantyczną...
- Nie powinniśmy, już dawno wracać? Mieliśmy iść, tylko na śniadanie, a nie ma nas, już chyba ze 3 godziny...
- Powinniśmy.
Wstałem i pomogłem mu wstać. Złapał mnie za rękę. Tak sobie szliśmy.
Wróciliśmy. Jak otworzyliśmy drzwi, ujrzeliśmy Lewego i Szczęsnego. Siedzieli w kuchni, ale jacyś tacy... Poważni? Aż to do nich nie podobne... Chyba nas nie zauważyli, bo byli czymś zajęci, więc poszliśmy do pokoju.
- Nicola? Czy... To oznacza, że jesteśmy... Razem?
- Chyba... Tak.
- Kocham cię.
- Już mi to mówiłeś.
- Mógłbym to powtarzać w nieskończoność.
Pocałowałem go w czoło, bo czemu nie? Kto mi zabroni? Po chwili, bez pukania wszedł Szczęsny.
Pov: Nicola
Jeju! Ten debil mnie tak wystraszył! Czemu nie puka? Się kurwa poczuł...
- Co chcesz?! - Spytałem obrażony.
- Dobra, zajmuj się flirtem z Cash'm i już na mnie nie krzycz. Ja, Lewy, Gavi i ich dziewczynki, idziemy na spacer. Pilnujcie domu, nie wychodźcie najlepiej. Bądźcie tu razem.
Coś za mocno, podkreślił słowo razem. Czy on lub oni, coś kombinują/podejrzewają? Nie wiem i się nie dowiem, jak na razie. No chyba, że ktoś mi to powie.
- Okej. - odpowiedział Matty.
Siedzieliśmy i rozmawialiśmy. Nudziło nam się, więc postanowiliśmy poszukać czegoś ciekawego. Wiemy, że tak nie można, ale chuj w to... Zaczęliśmy od biura. Weszliśmy tam i okazała nam się wielką tablica. A na niej powieszona, mała w kolorze różowym, kartka...
♡Matty x Nicola ♡
- Nico? Czy oni na shipują?- Ej no chyba tak.
- Ciekawe... ale oni nie wiedzą...
- A może jednak? Mówimy im?
- Poczekajmy z tym. Okej?
- Okej...
_________________________________________________________________
#trudnesprawy
CZYTASZ
Miłostki Życiowe - Cash x Zalewski
Teen FictionShip Matty Cash i Nicola Zalewski. Zawiera inne shipy, typu Lewy x Gavi Rozdziały od 200 - 400 słów