19. Randka

184 18 6
                                    

***

Pov: Matty

- Nicola? Dasz się wyciągnąć na randkę?

- Ja? Hmm...

- Nie mów że się zastanawiasz.

- Dam. A powiesz gdzie czy to niespodzianka?

- Powiem że na pizzę.

- Okej. Mam w głowie kilka lokali.

- Hehe. Tego się nie spodziewasz.

- To się okaże.

***

Pov: Nicola

Matty gdzieś poszedł. Em... Myślałem że za chwilę idziemy na tą randkę, ale okej... Wrócił po półtorej godziny.

- Jestem!

- W końcu! Zacząłem tęsknić.

- No co ty.

- No prawdę mówię.

W ręku miał karton z pizzą. Yhm. W taki sposób też można. Myślałem że raczej gdzieś wyjdziemy ale w sumie nie ma nic lepszego niż wspólny wieczór z pizzą i filmem w tle. Jednak na pudełku nie było żadnego loga pizzeri.

Patrzyłem podejrzliwe na pudełko i chłopaka.

- Skąd to wziąleś? Oczywiście nie żebym miał jakiś problem...

- Słuchaj. Szczęsny z Milikem przez nadmiar alkoholu we krwi kupili pizzerię która była na granicy bankructwa. No i mieli tam całe wyposażenie więc... Sam ją zrobiłem. Co prawda dostałem w łeb od tych debili ale... Nie ważne.

Otworzyłem pudełko.

- Widać. Ma strasznie krzywo ułożone składniki i jest lekko przypalona. Od profesjonalisty bym takiej nie dostał.

- Ej no... Starałem się...

- Przecież wiem. Ja tylko się z tobą drażnie. Może będzie smakować lepiej niż wygląda. Mmm jaka dobra.


- No i widzisz.

- Ciekawe co te zjeby zrobią z tą pizzerią.

- Nie wiem. Może zmienią kierunek swojej kariery.

- Raczej nie... Chociaż po nich to można się wszystkiego spodziewać.

- Noo.

- A co powiesz na jakiś romantyczny film w tle?

- Oczywiście.

***

- Matty. Pamiętasz? Oglądalismy to. Za chwilę on się jej oświadczy.

- Wiem.

Jadłem resztki pizzy. Matty wstał z kanapy. Spojrzałem na niego po czym wróciłem do oglądania filmu. Tyle razy go już oglądałem a dalej jest taki zajebisty.

Matty klęknął. O kurwa!

_______________________________________

Nie, nie wiem co mogę oglądać

Za niedługo koniec tego dzieła.









Miłostki Życiowe - Cash x ZalewskiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz