Gdy znaleźliśmy się, przed budką z lodami, zastanawialiśmy jakie smaki wybrać... Ja bym wziął z trzy gałki, Matty, pewnie też coś koło tego.
Dziewczynki po jednej, ewentualnie po dwóch.- Dzień dobry! - przywitała nas sprzedawczyni.
- Dzień dobry. - odpowiedziałem, z Nico.
- Co dla państwa? - spytała.
- Dla jednej... - zacząłem.
- Ja bym chciała śmietankowe! - powiedziała Laura.
- Dobrze, a dla drugiej dziewczynki? - spytała uśmiechnięta.
- Ymm... Ja bym chciała truskawkowy chyba... - powiedziała, niezdecydowana Klara.
- Chcesz, jeszcze jedną Klarciu? - spytałem.
- Tak, czekoladową. - odpowiedziała.
Ja dla siebie wziąłem ciasteczkowy, słony karmel i pistację, a Matty mango, limonka i jagoda.
(Kreatywny wybór)
Pov: Zalewski
Usiedliśmy na ławce nieopodal. Gdy dziewczynki zjadły, oczywiście się całe ubrudziły, Matty wyjął chusteczkę i po wycierał im buzię, a ja trzymałem mu lody. Kusiło mnie by nie spróbować.
- Nicola ja widzę, jak ty patrzysz na te lody. Spróbuj sobie, bo chyba nie wytrzymasz.
- Dzięki.
Ruszyliśmy w stronę domu rozmawiając sobie, o różnych rzeczach. Szliśmy, w taki sposób, że Matty, objął mnie ręką.
Dziewczynki biegły, przed nami. Jakie to słodkie. Piękne. Cudne.Otworzyliśmy drzwi i zobaczyliśmy Gavi'ego wyrzucającego prezerwatywę. Zużytą...
- Gavira! Nie ładnie tak przed ślubem! - powiedziałem.
- Zamknij się Nicola! A i mamy problem. - powiedział Gavi.
- Jaki? - spytał Matty.
- Bo... Z Lewym... Tak... Jakby... Rozjebalismy... Łóżko... Matty... No... Eee... Nie ma gdzie spać...
Ciekawe jak do tego doszło? Wyrzucona rzecz, przez Gavi'ego nas naprowadziła. Zaraz czy on będzie spał... Ze mną? O kurwa!
(Już wiem, czemu psiapsi odradzała mi wstawiania tej książki... W oryginalnej wersji...)
- Matty? Mógłbyś spać z Nicolą? - Spytał Gavi.
- Mógłbym. - Odpowiedział.
- No, bo na kanapie śpi Szczęsny, który w nocy przybędzie.
<Skip czasu>
Omg śpię z Matty'm. Jak się cieszę! Był już wieczór około godziny 21. Dziewczynki zbierały się do spania. Ja poszedłem do sypialni. Była tam prywatną łazienka, więc poszedłem się umyć.
CZYTASZ
Miłostki Życiowe - Cash x Zalewski
Fiksi RemajaShip Matty Cash i Nicola Zalewski. Zawiera inne shipy, typu Lewy x Gavi Rozdziały od 200 - 400 słów