6- kamp

1.9K 205 406
                                    

"Abi,Allah Rızası için 5 dakikalığına durdurun ya!"

2 saattir Hyunjin'in yakınmasını dinliyorduk çünkü çişi gelmişti ve otobüs şoförü otobüsü durdurmuyordu.

"Kardeşim,şu an tuvalet saati değil, yarım saat önce durduğumuzda yapmaya gitseydin."

Hyunjin daha fazla sinirlendi ve,

"Yarım saat önce yoktu amına koyayım!"

"Valla en az 15 dakika sonra durabiliriz."

Hyunjin duyduklarıyla inleyip yerine oturdu.Jeongin de acırmışcasına Hyunjin'e bakıyordu.

Yol boyu 1 kere bile yemek servisi vermemişlerdi,buda sinirimi bozmuştu tabii.

Jungwon hâlâ durgundu,cam kenarından sıkıldığım için Lee ile yerlerimizi değiştirmiştik,Jungwon da bana yakın olduğu için hemen onu dürttüm.

"Jungwon?"

"Ha,efendim Jis?"

"Biraz enerjik ol bu ne böyle ölü ruh gibi.Hâlâ onu mu düşünüyorsun?"

Dedim göz kırparak.

Jungwon salağı hep utandığı gibi bu sefer de utanmıştı,itiraf etmeliyim utanınca bebeğe benziyordu.

Cevap vermeden önüne döndü,Jay konuşmalarımızı duymamıştı çünkü kulaklıkla müzik dinliyordu.

Bir anda duyduğum sesle başımı en arkadan çıkan kadına döndürdüm, kadın otobüsün arkasındaki küçük odadan perdeyi çekerek çıkmıştı ve yemek servisi yapılıyordu!

Sıra en arkadan başlıyordu ve bende ortalardaydım,iyi ki en önlere oturmamışım.En arkada Ryujin ve Jisoo olduğu için ilk onlara servis yapılmıştı,sırayla Beomgyu ve Taehyun, Hyunjin ve Jeongin,Yeji ve Yuna derken sıra benle Lee'ye gelmişti.

Tepsi çok güzel görünüyordu,bir sürü poğaça,açma,bir kaç tane küçük pizza tatlılar,ve içecekler vardı.2 saattir bana yemek vermedikleri için çok acıkmıştım bu yüzden 2 tane tatlı,1 tane poğaça ve açma almıştım.Ama şeftali suyu yoktu.

"Şeftali suyunuz var mı?"

Kadın gülümseyerek,

"Tabii."

Dedi ve şeftali suyu verdi.

Sıra Lee Minho'daydı,Lee sadece 2 tane küçük pizza almıştı ve yanına içecek bile almamıştı.Kadın bizden uzaklaşıp Felix'e doğru ilerledi.

"Neden bu kadar az şey aldın?"

"Diyetteyim."

Başımı sallayıp önüme dönmüştüm. Aslında gayet güzel bir fiziği vardı, neden diyet yaptığını merak etmiştim. Tam bunu sormak için kafamı ona döndürmüşken,

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin