Sabah yüzüme vuran güneş ışığı yüzünden uyanmıştım,ama hâlâ ayılamadım çünkü gece 3'te uyumuştum ve saat şuan 7'ydi.
Zar zor yataktan kalktım ve terliklerimi giyip banyoya ilerledim.
Yüzümü yıkadıktan sonra Minho'yu uyandırmaya gittim ama bomba patlasa uyanmayacak gibiydi.
"Minho,hadi uyan!"
"5 dakika daha."
Onu uyandırmak için bir yol arıyordum ve en sonunda napmam gerektiğini buldum.
Komidinin üstünde ki su şişesinin birazını Minho'nun yüzüne döktüm ve anında ayıldı.
"Jisung! Napıyosun?"
"Uyanmamıştın,başka çarem yoktu."
"Öpseydin uyanırdım."
"Her konu da fırsatçılık etme,hadi yüzünü yıka üstünü giy de kahvaltıya inelim diğerleriyle."
"Sabah öpücüğü?"
Dudağını uzattı ve bende bu teklifi gülerek karşıladım,küçük bir öpücük verdikten sonra üstümü giyilmeye koyuldum ve Minho hâlâ beni izliyordu.
"Kalkmayacak mısın Minho?"
"Kaldır."
Dediği şey her yere çekilebilcek bir şey olduğu için ona imalı bir bakış attım.
Tam ona cevap verecektim ki birisi kapıyı kırarcasına çalmaya başladı, kapıyı açtığımda Hyunjin ve Jeongin'in geldiğini gördüm.
"Lan saat daha 7 buçuk neden bu saatte geldiniz?"
Hyunjin,Jeongin'in elini tutarak içeri girdi ve odayı inceledi.
"Güzel odaymış be."
Yatakta yatan Minho'yu görünce yüzünü buruşturdu.
"Enişte sen hâlâ hazırlanmadın mı? Birazdan kahvaltıya inicez."
"Dinleyen kim,kalkmıyor ki yataktan."
Hyunjin dediğime karşılık Minho'nun kolundan tutup banyoya doğru sürükledi.
"Lan kolum kırılcak Hyunjin dur!"
"Çabuk hazırlan."
Hyunjin Minho'nun kolunu bıraktığı sırada Minho eline tuvalet kağıdı alıp Hyunjin'in ağzına soktu.
Olanları ağzım açık bir şekilde izlerken Jeongin de onları durdurmaya çalışıyordu.
"Lan ayrılın napıyorsunuz?!"
Kendime gelip Minho'yu Hyunjin'in üstünden çektim ve Hyunjin de ağzında ki peçeteleri aldı.
"Ağzıma peçete sokmak nedir şeytan mısın amına koyayım?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.