29- müdürle fizik hocası

786 78 103
                                    

Olan olaylar yüzünden okul bir günlüğüne tatil edilmişti ve bizi de apar topar eve geri göndermişlerdi.

Annem okul sitesinde ki haberi gördükten sonra bir süre beni teselli etmişti ve daha sonra moralimin yükselmesi için beni alışveriş merkezine götürmüştü.

Ve evet,Sana ve Tzuyu okuldan atılmıştı,kampa gidiş yolundaki olayın Tzuyu yüzünden olduğu da ortaya çıkmıştı.

Tüm okul Sana ve Tzuyu'nin böyle bir şey yapmasına inanamamıştı,ancak daha sonra Sana ve Tzuyu suçlarını kabul edince tüm okul onları zorbalamaya başlamıştı.

En korktuğum şeylerden birisi de başıma gelmişti,herkes Minho ile sevgili olduğumuzu öğrenmişti,herkes derken tüm okuldan bahsediyorum.

Winter ile odamda otururken saatin akşam 8 olduğunu fark ettim.

"Of,canım çok sıkıldı!"

Aklıma bir anda Jungwon'un bana dün verdiği kutu gelmişti,salona inip kutuyu almıştım ve odama çıkartmıştım.

Kutuyu masama koydum ve açtım, içinde bir mektup ve çocukluk fotoğraflarımız vardı.

Mektubu okumaya başladığımda Winter da yanıma gelmişti.

"Merhaba Jisung,bu mektubu zamanında okuman benim için büyük bir şans,çünkü sen herşeyi erteleyen birisin.

Biliyorsun,çok küçük yaşımda annem vefat etti,size annemin nasıl vefat ettiğini hiç söylememiştim,babam annemi döverek öldürdü,annem öldükten sonra da beni dövmeye başladı. O zaman daha çok küçüktüm ve babam bunları birisine anlatırsam beni öldürmekle tehdit ediyordu.

Korkmuştum,hiç kimseye anlatamadım bunları,size bile.

Hayatım boyunca her şeyi içime atıp size mutlu gibi görünmüştüm,siz de beni mutlu sanmıştınız.

Ama aslında tüm hayatım boyunca depresyondaydım,sürekli çok zayıf olmamdan bahsedip beni yemek yemeye zorlardınız,babam hiçbir nedeni olmadan beni aç bırakırdı.

Babam her şeyi öğrendi,Jay ile olan ilişkimizi,ondan sakladığım her şeyi.

Bu mektubu sadece sana yazdım Jisung.

Bu mektubu sana vermeye giderken de, babam beni dövmek için evde bekliyor olacak.

Yarın akşam annemin yanına gideceğim, sonsuza kadar.

Hayatım sana bağlı Jisung,beni zamanında kurtarırsan sana hayatımın sonuna kadar minnettar olacağım.

Jungwon."

Okuduklarımla beraber dehşete düşmüştüm,Jungwon şuan çoktan intihar etmiş olabilirdi,o yüzden sadece telefonumu alarak aceleyle evden çıktım.

Jungwon'un evine doğru koşarken bir yandan da Hyunjin ve Felix'e mesaj atmaya çalışıyordum.

Jungwon'un evine doğru koşmaya devam ederken saate baktım,8:30 olmuştu,15 dakikadır koşuyordum.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin