32- ev

755 88 211
                                    

"Jisung,kapının önünde bir adam var..."

Haeul'un söylediği şey ile ikimizin de gerginlikten elleri titriyordu.

Minho aniden telefonu elimden alıp Haeul ile konuşmaya çalıştı.

"Haeul,abiciğim,derhâl mutfaktan keskin bir bıçak al ve telefonu alıp banyoya saklan."

Telefonun ardından gelen metal sesleri Haeul'un çoktan mutfakta olduğunu gösteriyordu

Haeul banyoya doğru çıkarken Minho bana işaret verip polisi aramamı imâ etmişti.

Arkamızda ki araba her hareketimizi görebilirdi bu yüzden oldukça dikkatli olmaya çalışıyorduk.

Umarım Minho'nun karakola gittiğini anlamazdı.

Titreyen ellerimle polisi aradıktan sonra telefonun ani açılışıyla irkilmiştim.

"911,Acil durumunuz nedir?"

Minho hemen telefonu eline alıp konuşmaya başladı.

"Erkek arkadaşımla bir araba tarafından takip ediliyoruz,kız kardeşim evde ve evin önünde birisini gördüğünü söylüyor."

"Konumunuzu ve isminizi öğrenebilir miyim?"

"******** adresi,Lee Minho."

"Pekâlâ Minho bey sakin kalmaya çalışın ve hattan ayrılmayın,yardım gönderilmiştir.Arabanız ile en yakın olduğunuz polis karakoluna gitmeye çalışın lütfen."

Minho kendi telefonunu yani Haeul ile konuştuğu telefonu bana vermişti, Haeul sessiz bir şekilde bizi dinliyordu.

"Kaç yaşındasınız Minho bey?"

"17."

"Ne kadar süredir takip ediliyorsunuz?"

"10 dakika"

Minho'nun endişesi yüzünden okunurken karakola yaklaştığımızı fark ettim.

Birden Haeul derin nefes alıp vermeye başlamıştı.

"Haeul iyi misin?"

"Eve girdi,Jisung eve girdi!"

"Tamam,sessiz ve sakin kal,kapıyı iyice kapattığına emin ol."

Minho polis karakolunun önüne park yaptığında arkamızda ki araba gözden kaybolmuştu,muhtemelen suç üstü yakalanmak istememişti.

"Ekiplerimiz eve ulaşmıştır efendim."

Telefonda ki kadının bunu söylemesiyle beraber Haeul'dan çığlık sesleri gelmişti.

Minho aniden arabayı tekrar çalıştırdı ve en yüksek hızla eve doğru sürmeye başladı.

"Haeul,beni duyuyor musun?"

Ses gelmedi.Bu sırada telefonun çoktan kapandığını fark ettim.

1 dakikaya eve varınca ikimiz de aceleyle arabadan çıkıp evin önüne doğru gittiğimizde bir sürü polis arabasının evin önüne park edildiğini gördük,hızlıca içeriye girdiğimizde gördüğümüz durum felaketti.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin