35- bize musade (final)

811 70 136
                                    

1 yıl sonra

"Nasıl geçti sınavın?"

"Çok stresliydim! Ama çok iyi geçti!"

Minho gülerek saçlarını okşadı Jisung'un,üniversite sınavından çıkmışlardı ve herkes çok gergindi.

Jisung ileriden onlara el sallayan Jaywon ikilisini görünce direkt Jungwon'a koştu.

"Nasıl geçti?!"

"İyi sayılır,seninkisi?"

"Mükemmel!"

Hyunjin ve Jeongin ikilisi köşede duran dörtlüyü görünce hemen onlara doğru koştular,sınav nedeniyle hiçbiri uzun zamandır görüşemiyordu.

"Sincap!"

Jisung arkasını dönerek baktığında, kollarına atlayan bir Hyunjin görmüştü.

Gülerek ona sarıldığında Minho'nun ters bir şekilde baktığını fark edince sarılmayı bırakmıştı.

"Nasıl geçti?"

"Mükemmel geçti! Seninkisi?"

"Jeongin beni çalıştırmıştı ama bok gibi geçti benimkisi,üniversiteyi okumayacaktım zaten,çokta umrumda değil."

Jisung derin bir iç çekerek Minho'ya baktı,1 yıl içerisinde çok şey değişmişti,liseden mezun olur olmaz evlenmişlerdi,aynı zamanda Jaywon ikilisi de.

Minho'nun amcası da çok yaşlandığı için şirketini Minho'ya devretmişti, bu yüzden Minho sınavı kazanamasa bile dert etmezdi.

Jungwon sırtına atlayan kişi yüzünden irkildiğinde,bunun Felix olduğunu anladı.

"Sırtım kırılacak,in aşağı!"

"Of be,hiç eğlenceli değilsin!"

Felix ve Changbin de ilişkilerini mutlu bir şekilde devam ettiriyorlardı, Felix'e en ufak bir şey olunca Changbin hemen onun yanında bitiyordu.

"Madem hepimiz toplandık, diğerleriyle sözleştiğimiz kafeye gidelim hadi çabucak!"

Jisung en önden koşmaya başlayınca Felix de onu takip ediyordu,Jungwon da arayı kapattırmadan devam ederken Hyunjin,Jisung'u geçmeye çalışıyordu.

"Ah,gerçekten çocuk gibiler."

Jay iç çekerek konuştuğunda Changbin onu onayladı.

"Dördü bir aradayken hep böyle oluyorlar,artık hepimiz alıştık.."

Minho telefonunda bir şeyler ile ilgilenmeye başladığında Jay onun ensesine vurarak azarladı.

"Oha be! Bugün hepimiz burda eğlenmeye geldik,sen hâlâ telefonla ilgileniyorsun!"

Minho telefonu cebine koyarken bir yandan da Jay ile tartışıyordu.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin