7- öpüşün

2.3K 194 380
                                    

"Minho ile 20 saniye boyunca öpüşün."

Duyduklarım gerçek olamazdı değil mi?Ben Lee Minho ile hayatta öpüşmem!

Herkes Jungwon'un tarafını tutup "öpüşün!" diye tezahürat yaparken ben şaşkın gözlerle onlara bakıyordum.

"Hadi ama Jisung!Yapmak zorundasın."

Yutkundum ve diyebileceğim tek şey,

"10 saniye olsa olmaz mı?"

Olmuştu.

"Hayır! 20 saniye!"

Lee'de en az benim kadar şaşkındı.Bu kadarını beklemiyordu.

Yapacak bir şey olmadığı için ayağa kalktım,ayağa kalkmamla beraber herkes nefesini tutmuş beni izliyordu.
Lee bana,

"Gerçekten yapacak mısın?"

Diye fısıldasa da başka çarem yoktu, bu çocuklar beni mutlaka Lee ile öpüştürürdü!

Hiç bir şey demeden Lee'nin karşısına geçtim.Kucağına oturdum ve kollarımı boynuna doladım.

Evet kucağına oturdum.Zamanında kucağına düştüğüm için laf ettiğim adamın kucağına şimdi kendi isteğimle oturuyordum.

Lee bana şaşkın bir şekilde bakıyordu,
Herkesin bizi görebileceği bir yerdeydik,umarım müdür bizi görmezdi.

Dudaklarımı dudaklarına yaklaştırdığım sırada duraksadım,bu benim ilk öpücüğüm olacaktı,bunu gerçekten yapmak istiyor muydum?

Lee daha fazla dayanamamış olacak ki ellerini belime koyup dudaklarıma yapıştı.Etrafımızda ki herkes soluğunu tutmuş bizi izliyordu, dudaklarımız hareket etmiyordu, sadece birbirlerinin üstünde duruyorlardı.

Ta ki Yeonjun,

"Biraz hareketlenin!"

Diye bağırdığı zaman.

Lee alt dudağımı kavramıştı,bende onun üst dudağını kavradım,umarım bu bir an önce biterdi.

"Son 10 saniye!"

Öpücüklerimizin sesi yankılanıyordu. Lee alt dudağımı bırakıp diliyle dudağımı yalayınca bende alt dudağını emmeye başladım.

"Son 5!"

"4!"

"3!"

"2!"

"1!"

"Bitti!"

Herkes alkışlamaya başlamıştı. Lee'nin kucağından kalkasım yoktu ama sürekli onun kucağında oturamazdım,kucağından kalktım ve yanımızdaki otelin lavabosuna koşmaya başladım.

Beomgyu'da peşimden geliyordu.

Lavaboya girdiğimde aynaya baktım ve dudağımın kanadığını gördüm, suyla dudağımda ki kanı temizledim ve bu sırada Beomgyu içeri girdi.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin