eller buz gibi gotler karpuz gibihyunjin:
brolar siz şu gezi midir nedir katılcak mısınız onajungwon:
jay gelıosa gelırım.ryujin:
ne jay askiymis ya
gecen gun felc gecirecektin cocuk sana sarıldı diyefelix:
pic neden hatırlwtıyosun
jungwon sakin ol gozlerimin icine bakchangbin:
jungwon iyi misin neden sınıfta goril sesi çıkartıyosun amk?!-
"Ya Ryujin sende şerefsiz misin kızım neden hatırlatıyorsun çocuk ölecekti az daha!"
Felix Ryujin'le tartışırken bende Hyun'la beraber çekirdek çıtlıyordum.
Daha sonra Lee'yi görmemle beraber tüm moralim düştü.Çekirdek bile çıtlayamıyoruz rahat rahat.
"JEONGIN!"
"Hyunjin Hyung?"
Hyunjin revirin önünde Jeongin'i gördüğü anda çekirdekleri elime bırakıp revirin kapısına uçtu.
"Ya ben nerden bileyim çocuğun beyin fonksiyonlarının o anı hatırlayacağını?!Benim bir suçum yok."
"Nası yok lan,çocuğa narkoz etkisi bile Jay'i düşündürüyor sen küçücük beyninle bunu düşünemiyor musun?!"
En sonunda bu kavgadan sıkılıp,
"Of bi susun yeter artık,Jungwon uyanınca sizin Jay'den bahsettiğinizi görünce yine bayılır kesin."
O anda revirin kapısına birisi geldi,
İyi insan lafın üstüne gelirmiş.
"Hoşgeldin,Jay."
"Bizde tam kalkıyorduk değil mi Ryujin?"
"Jungwon burda mı?"
Jay'in sorduğu soruyu duyunca sırıtmamak için kırk takla attım, Jungwon bunu duysaydı büyük ihtimalle hepten giderdi.
"Oda tam seni düşünüyordu,hadi biz gidelim."
Revirde çıkınca üçümüzde Jaywon ikilisine gözlerimizi dikmiştik.Jay, Jungwon'a melek gibi bakıyordu.Eliyle Jungwon'un yüzünü okşadığı anda Jungwon uyanmıştı.
Sıçtık.
"J-Jay?Napıyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanficBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.