25- pencere

989 88 149
                                    

Evdeyim.Evet,1 haftalık tatilim Minho taburcu olduktan sonra bitmişti ve eve dönmüştüm.

Anneme olanları anlatmıştım ve bir süreliğine Minho ile görüşmemi yasaklamıştı.

Tabii sevgili olduğumuz kısmını söylememiştim,yakın arkadaş olduğumuzu sanıyordu.

Minho'nun kötü zihinli birisi olduğunu,onla takılırsam benim de aklımın kötü şeylere ereceğini düşünüyordu.

Şu an Winter ile odamda resim çiziyorduk,Winter sadece beni izliyordu ve arada sırada yüzümü yalıyordu.

Telefonuma gelen bildirimle telefonu elime aldım.

lino x hanji

lino:
kapının önündeyim.

hanji:
gelemem annem buluşmamızı yasakladı.

lino yazıyor...

lino çevrimiçi

lino yazıyor...

lino:
odanın camını aç.

hanji:
minho camdan girmeyi düşünmüyorsun değil mi?

lino:
sadece camını aç jisung

hanji:
tamam açtım
görüldü✓✓

Camı açtıktan sonra aşağıya baktım ve Minho bana doğru bakıyordu.

Kısa süreli bakışmadan sonra gülümsedi ve tırmanmaya başladı, evimiz iki katlıydı ve Minho'ya bir şey olmasından korkuyordum.

"Minho dikkat et!"

"Korkma Jisung."

Minho yavaş yavaş duvarı tırmanırken bende odamın kapısını kilitledim ve Winter'ı yatağa oturttum.

Arkama baktığımda Minho çoktan tırmanmıştı ve içeriye atlamıştı, yanına gidip ona sarıldım ve bir süre öyle kaldık.

"Sence de bana anlatman gereken bir şeyler yok mu Minho?"

Minho derin bir nefes alarak yatağa oturdu ve kucağını işaret etti,bende yüzüm ona dönük bir şekilde kucağına oturunca anlatmaya başladı.

"Ben o günden beri sana aşıktım Jisung,7 yaşımızdaydık ikimizde,sen parka gelince öbür çocuklar dalga geçmeye başlamıştı seninle,bende o çocuklara uymak zorunda kalmıştım çünkü bana yaptıkları zorbalığın haddi hesabı yoktu,beni dövmeleri mi dersin,saçımı kesmeleri mi dersin, kolumu kırmaları mı dersin,her türlü şeyi yapmışlardı."

Duyduklarımdan sonra Minho'yu biraz rahatlatmak için boynuna sarıldım ve başımı göğsüne koyup dinlemeye devam ettim.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin