Minho'nun anlatımından
Aşk tam anlamıyla ne demekti? Aşk iki bireyin cinsiyet farkı olmaksızın yaşadığı ilişkiydi.Ve benim aşkım tam yanımda uyuyordu. Benim aşkım Han Jisung'du.
Jisung'un anlatımından
Yüzüme öpücükler konduran kişi yüzünden uyanmak zorunda kalmıştım. Saatin kaç olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu.
"Minho?"
"Efendim bebeğim?"
"Saat kaç?"
"4 buçuk oldu ve bir saat sonra öbürleriyle lobide buluşmamız gerek."
Minho'nun dediği şey yüzünden zor bela ayılmaya başlamıştım.
Üstüme baktığımda yorgan örtülmüştü ve örten kişi büyük ihtimalle Minho'ydu,kendi kendime örtecek değildim sonuçta.
"Neden üstümde giysi yok?"
Minho dediğimi duyunca gülümsedi. O anda yaşadıklarımız aklıma gelmişti ve utandığım için yüzümü ondan saklamaya çalıştım.
"Jisung,güzel yüzünü benden saklama, utanılcak bir şey yok."
Minho'nun dediğiyle pes edip ona döndüm ve saçlarını düzelttim.
Aniden tıklanan kapı ile ikimizin de dikkati kapıya yönelmişti,Minho altına bir şeyler giyip kapıya bakmaya gitti.
Bende telefonumu açtım ve rastgele şeylere bakmaya başladım.
"Hyunjin?"
"Jisung nerde?"
Minho'nun kapı da konuştuğu kişinin Hyunjin olduğunu anlamıştım ama neden geldiğini merak etmiştim.
"İçeride,şuan gelemez yorgun."
"Pekii o zaman bunu Jisung'a ver."
"Tamam görüşürüz."
Minho kapıyı kapatınca yerimde doğruldum ama aniden gelen acıyla inleyip kendimi geri attım.
"Çok mu acıyor?"
"Biraz,Hyunjin neden gelmiş?"
"Sana bunu vermemi istedi."
Minho'nun uzattığı şeye baktım ve Hyunjin'in bana kimchi getirdiğini gördüm.
Tabii yemek aşığı olduğum için hemen Minho'nun elinden almaya çalıştım ama Minho buna izin vermedi.
"Aç karnına kimchi yeme,çok baharatlı karnın ağrır."
"Minho zaten şu an da karnım ağrıyor."
Minho ne dediğimi anlamış olacak ki sırıtıp kimchi'yi komodinin üstüne bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.