"Lan bi şaka yapalım dedik Minho bile bayıldı!"
"Hyunjin çocuğun kafasına tavayla vurarsan tabi bayılır piç."
Duyduğum seslerle daha yeni yeni ayılmaya başlıyordum,nerde olduğumu bile bilmiyordum doğruyu söylemek gerekirse.
"Aha Jisung uyanıyor susun!"
Gözlerimi hafifçe araladığımda herkesin benim başıma toplanmış olduğunu gördüm,etrafıma bakınca Lee'yi de yerde uyurken gördüm.
"Noldu?"
Aklıma gelen ilk soruyu sorduğumda Jungwon cevabını hazırlamış gibi konuşmaya başladı.
"Ya şey biz size şaka yapcaktık siz bayıldınız ama şey yani bizim yüzümüzden değil."
Jungwon'un konuşma tarzı yüzünden yüzümü buruşturup ona baktım.
"Jungwon pick me misin amına koyayım 3 kere şey kullandın cümlede."
Yeonjun boğazını temizleyerek,
"2 kere."
Dedi.Sanki çok fark vardı aralarında. Sonunda aydınlanıp,
"Dün gece olanları baştan sona anlatın bana."
Dedim ve Yeji her şeyi baştan sona anlattı.
"Şimdi biz dün gece Minho ve sana şaka yapmaya karar verdik dedik ki topluca ağaçların arkasına saklanalım ve napacaklarını izleyelim dedik,"
Söylediklerinin bittiğini sanıp derin bir iç çekmiştim ama son duyduğum şey benim kaskatı kesilmeme neden olmuştu.
"Daha sonra sen bayıldın ve Minho'nun kucağına düştün Hyunjin de aceleyle eline tava alıp Minho'yu bayılttı."
Gözlerimi büyüterek Yeji'ye bakıyordum ve neredeyse herkes pis pis sırıtıyordu.
Yeji ise gülmemek için elli takla atıyordu.
"Ne?"
Duyduklarımı algılayamadığım için tekrar sordum.
"Sincap eğer tekrar söylememizi istiyosan Jay'in Jungwon'a sarılmasından sonra Jungwon'un felç geçirmesi gibi felç geçirebilirsin."
Jungwon duyduklarıyla kaşlarını çatarak Hyunjin'e baktı ve Jay ise utanmış olacak ki başını öne eğdi.
"Neyse susun Minho uyanıyor."
Taehyun'un sesiyle Lee'ye döndüm, dün gece onu öpmeyi düşündükten sonra onun kucağına düşmüştüm, artık büyük ihtimalle yüzüne bakamazdım.
Lee gözlerini hafifçe kırpıştırarak açtı ve tüm sınıfın başına toplanmış olduğunu görünce afalladı.
"Ne bakıyonuz?"
Changbin gözlerini devirerek Lee'ye bir tokat attı.
"Anana bakıyoz Minho."
Felix hemen araya girdi.
"Yok bişey Minho,Changbin sende uğraşma şununla."
Felix'in konuşmasına karşılık yüzümü buruşturdum.
"Sende aynı Jungwon gibi pick me mi oldun Felix?Tek umudum sendin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.