24- jilet

1K 108 212
                                    

İhanet.Ve acı.Sevdiğin tarafından bıçaklanmak böyle hissettiriyormuş demek ki.

Düşününce,Minho bana ilk kez ihanet etmedi aslında.O küçükken de böyleydi hep.

Minho ve Jisung 7 yaşındayken

"Hey,Minho!"

Jisung Minho'ya seslenmişti,yine onunla oynamaya gelmişti bugün.Ama Minho ona bakmıyordu,umursamıyordu Jisung'u.

"Hey Lee Know,şu ezik senin arkadaşın mı?"

Şok olmuştu Jisung,Minho'nun ona Lee Know diye hitap edilmesini sevmediğini biliyordu,öyleyse yanında ki çocuklar neden ona öyle sesleniyordu?

Bekledi Jisung,Minho'nun cevabını bekledi.
Minho'nun ağzından çıkan tek şey ise, "Onu tanımıyorum." olmuştu.

Evet,ihanet etmişti Minho Jisung'a,kalbini kırmıştı arkadaşının.

Jisung'un gözleri dolmuştu,ağlayarak eve doğru koşmaya başladı.

O gün kendine bir söz vermişti Jisung, Minho'ya 'Lee Know' diye seslenildiği zaman onun Minho olmadığını bilecekti.

Minho Jisung'u üzmezdi,ama Lee Know üzerdi.

Günümüz

Aklımda ki düşüncelere daldığım da göz yaşımın aktığını fark etmemiştim, evet o bana hep ihanet etmişti,ama ben onu affetmiştim.

Minho'yu affetmiş olsam da Lee Know'u hâlâ affetmemiştim ve ondan intikam alacaktım.

Minho'ya değil,Lee Know'a zarar verecektim.

Minho'nun anlatımı

Banyoda başımdan akan soğuk su ile kendime geldim.

Ben nasıl böyle birisi olmayı başardım?

Geçmişte yaptığım hatalar beni hâlâ serbest bırakmıyordu.

Evet,ilk başta vücuduna aşık olmuştum Jisung'un,ama kamp ateşinin yanında öpüştüğümüz günde onun kendisine aşık oldum.

Kyungmin benim peşimi asla bırakmayacak.

Kyungmin kim mi?

Kyungmin benim 15 yaşında yattığım adam.

Jisung'tan daha iyisini bulabileceğimi düşünmüştüm,ama bulamamıştım.

Chan'dan yardım alarak buluşmuştum onunla,buluştuğumuz gibi de yattım onunla.

Aslında pek yatmış sayılmayız,çünkü o sadece beni tecavüz etti.

Jisung'a ilk seferim olduğunu söylediğimde kendimi gerçekten çok kötü hissetmiştim,Jisung'a yalan söylemek,ona gerçeği anlatamamak.

Karnımda ki yaradan nefret ediyorum,sırf tecavüz edilmek istemediğim için saldırıya uğradım,o saldırıdan kalanlar da bunlar işte.

Soğuk su kafamdan aşağıya akarken karnımda ki yaraya baktım.Ölesiye nefret ediyordum bu yaradan.

Kimseye söyleyemedim tecavüz edildiğimi,ne Chan'a,ne Haeul'a,ne anneme ne de Jisung'a.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin