1- nefret

4.2K 266 373
                                    

"Anne,Ben çıktım!"
Annem arkamdan sesleniyordu ancak Hyunjin'i daha fazla bekletmek istemediğim için evden çıktım.

"Sonunda ya sincap!2 saattir ağaç oldum burda"

"Abartma Hyun,10 dakika bekledin alt tarafı,bu kadar drama queen olmayı bırak"

Hyun bana her zaman ki küçümser bakışlarından baktı ve göz devirdi.Yol boyunca Jeongin'i anlatıp durmuştu.

"Ama kanka aynı tilkiye benziyor!Yanaklarını görsen mıncırasın gelir!"

"Anladım Hyun."

"Özellikle gözleri çok güzel!Tilki gibi aynı,çekik gözlü tilkim benim!

Okulun önünde vardığımızda yüzüm asılmıştı.Onu görmüştüm.

Lee Minho

Hyunjin bahçede Jeongin'i gördüğü an yanımdan kayboldu,şerefsiz.

"Çekil şurdan Lee Minho."

"Çekilmiyorum Han Jisung,Jungwon ile olan mesajlarımızı nerden bulup okul grubuna ifşaladığını öğrenene kadar çekilmiyorum."

Tanrım bu çocuk beni öldürecek!

"Sınıfa gidicem,ayrıca aynı sınıftayız benim yolumdan çekilmezsen sende sınıfa geç kalacaksın."

Niye sırıtıyor bu mal?

"Bana sorun yok,fizik dersini zaten sevmiyorum,istersen burada okul bitene kadar baş başa kalabiliriz,o mesajları nerden bulduğunu söyleyene kadar."

"Baş başa" Kısmını özellikle vurgulayınca sinirlendim,bu çocuk bana aşık falan mıydı?Neden normal bir insan nefret ettiği bir insana "baş başa" Der ki?!

"Lee,Çekil şurdan yoksa kötü olur."

"Çekilmiyorum,Han"

Bu sırada öğretmenler zili çalmıştı ve benim kalbim götümde atmaya başlamıştı çünkü fizik hocasıyla kavgalıydım,ve Lee Minho bunu bildiği için beni sınıfa göndermiyordu!

Tek çare Lee'nin dediğini yapmaktı.

"3 gün önce Jungwon seninle kavga ettiğini söyledi bana,bende nasıl bir kavga olduğunu sordum çünkü senin her pisliği yapacağını biliyorum tabii.Sonra Jungwon anlatamam dedi ve kavganızın ss'lerini attı,bende mesajları okuyunca senin ne kadar pislik olduğunu yine anladım ve fotoğrafları galerime indirdim daha sonra da yaydım."

"Siktir!O ss'leri hemen siliyorsun Jisung!Yoksa başım belaya girecek!"

Ona sırıtıp yandan bir bakış attım

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin