Şu an hepimiz çok şaşkındık.Jay'in instagrama son attığı post yüzünden az kalsın kalp krizi geçirecektik.
"JUNGWON NERDE AMINA KOYAYIM?!"
"Hyunjin sakin ol!Aradım onu gelir birazdan."
Şu anda ben,Felix ve Hyunjin kampta Jungwon'u bekliyorduk.Diğerleri otelde tıkınıyordu,biz Jay'in attığı gönderiyi gördüğümüzde kimseye haber vermeden direk kampa gelmiştik ve şuan Jungwon'u bekliyorduk.
Uzaktan nefes nefese bize doğru koşan Jungwon'u gördük.
"Noldu neden beni buraya çağırdınız apar topar?"
"Jungwon,instagramı aç ve Jay'in attığı son gönderiye bak hemen."
Jungwon kaşlarını çatıp Jay'in instagramına girdi ve gördüğü şey kaskatı kesilmesine neden olmuştu.
"Jungwon,iyi misin?"
Jungwon titriyordu,öyle böyle değil. Hyunjin en sonunda Jungwon'a tokat atarak onu kendine getirdi.
"B-bu ne demek oluyor?"
Felix en sonunda araya girdi.
"Jungwon,Jay'in yanına git.Eminim sana bir açıklama yapacaktır."
Jungwon yutkunarak derin bir nefes aldı.
"Ne zaman attı bu gönderiyi?"
Jungwon'un sesi titriyordu,zar zor konuşuyordu çünkü nefes alıp verme sesleri kulağımızda yankılanıyordu.
"Yarım saat önce."
Saat 10 olmuştu,kahvaltı saati bitmişti ve herkes kampa geliyordu. Dolayısıyla Jay de geliyordu.
Jungwon'un ellerini tuttum.
"Jungwon,sakin olmaya çalış.Böyle devam edersen bayılabilirsin, korkmanı gerektirecek birşey yok, sakin ol."
Jungwon başını olumlu anlamda salladığında neredeyse herkes kampa gelmişti bile.
Jay'in uzaktan bize yaklaştığını görünce Jungwon'dan uzaklaştık. Herkes Jay'in attığı gönderiyi görmüş olacak ki yutkunup Jay'in ne yapacağına bakıyorlardı.
Jungwon arkasını döndü ve karşısında Jay'i görünce yutkundu.
Kampın en ortasında Jaywon ikilisi vardı hiçbirşey demeden öylece duruyorlardı.
En sonunda Jungwon cesaretini topladı ve konuşmaya başladı.
"Jay."
Jay hemen kafasını kaldırıp ona baktı.
"Jungwon."
Jay Jungwon'un elini tuttu,bu sırada kamptaki herkes nefesini tutmuş onları izliyordu.
Jungwon heyecanla Jay'in yapacağı şeyi bekliyordu.
Jay Jungwon'un kulağına eğildi ve bizim duyamayacağımız bir sesle kulağına bir şeyler fısıldadı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.