22- kontrol sende

1.2K 110 147
                                    

Yazar anlatımından

"Minho napıyorsun?"

"Sana içinde olmak istediğimi söylemiştim Jisung."

Jisung daha ağzını açamadan dudaklarına yapışmıştı Minho, yıllardır o dudakları öpmemiş gibi sömürüyordu dudaklarını.

Jisung da ona karşılık verirken Minho sabırsızca Jisung'un tişörtünü çıkarttı.Jisung'un kalp atışları hızlanmaya başlamıştı,çok aşıktı Minho'ya.

Minho vakit kaybetmeden Jisung'un boynuna yöneldi,vampir gibi ısırıyordu Jisung'un boynunu, Jisung da araya inlemelerini katarak Minho için daha keyifli bir ortam oluşturuyordu.

"M-Minho perde!"

Minho,Jisung'un uyarısıyla agresif bir şekilde perdeyi kapattı ve o da kendi ıslak tişörtünü çıkartıp bir kenara attı.

Jisung Minho'nun karın kasları karşısında dudaklarını ısırdı,çoktan sertleşmişti bile.Minho bu sefer de Jisung'un göğsüne yöneldi,göğüs uçlarını daire çizerek yalıyordu, Jisung ise bu kadar heyecan karşısında nefes almaya çalışıyordu.

Minho yavaşça sol göğsüne geçti Jisung'un,daire çizerek yalayıp emiyordu Jisung'un göğüslerini, Jisung'un gözü dönmüştü,daha fazlasını istercesine derin bir inleme bıraktı Minho'nun kulağına.

Jisung'tan gelen inlemeyle Minho daha çok sertleşmişti,tam pantolonunu çıkaracakken gelen aramayla duraksadı.

"Hay sikeyim."

Minho telefonu alıp kimin aradığına baktı ve Hyunjin'in aradığını görünce telefonu açtı.

"Ne var Hyunjin?"

"Minho,müsait misin?"

"Hayır."

"Olsun yine de söylicem,"

Minho telefonlar konuşurken bir yandan da Jisung'un sertliğini pantolonun üstünden okşuyordu, Jisung ağzından inleme kaçırmamak için çırpınıyordu, onun durumunu gören Minho ise daha çok zevk alıyordu.

"Sonra Yeonjun yanlışlıkla Soobin'in mesajına kalp koymuş sınıf grubunda çırpınıyor şuan."

"Anladım."

"Jisung napıyor?"

"Dur vereyim ona."

Minho sırıtarak telefonu Jisung'a uzatsa da Jisung telefonu almamak için çırpınıyordu,Minho telefonu eline tutuşturunca mecburen konuşmak zorunda kaldı.

"E-Efendim Hyunjin?"

"Sincap bak noldu biliyor musun, Yeonjun Soobin'le mesajlaşırken yanlışlıkla onun attığı mesaja kalp koymuş."

"A-anladım güzel olm- Ah!"

Minho Jisung'un penisini sıkınca Jisung ağzından bir inleme kaçırmıştı.

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin