"Hazır mısın bebeğim?"
"Hadi artık Minho!"
Minho gülerek gözlerimi kapattığı ellerini açtığında karşımda ki manzara karşısında büyülenmiştim.
Bana evin büyük olacağını söylemişti ancak bu kadar büyük olmasını beklemiyordum.
"Oha!"
"Beğendin değil mi?"
"Beğenmek mi? Bayıldım!"
Minho gülerek beni evin içine sürüklerken bende onu takip ediyordum.
Evin içine girdiğimiz de koskocaman bir salon bizi karşılamıştı,salona bağlı bir mutfak vardı ve aynı zamanda küçük bir misafir odasıyla banyo vardı.
İkinci katta Minho ve benim yatak odamız,odamızın içinde ki büyük banyo,daha büyük bir misafir odası ve hamam vardı.
Herşeyin benim zevkime göre dekore edilmesi de çok hoşuma gitmişti doğrusu.
Gözlerim dolu bir şekilde Minho'ya hızlıca sarıldığım da o da bana sarıldı.
"Her şey benim zevkime göre ayarlanmış,sen söyledin değil mi?"
"Başka kim söyleyecek,burada istediğimiz gibi kalabiliriz."
Minho'dan ayrılıp yatak odamıza girince asıl şokla burda karşılaşmıştım.
"Tanrım,sen.!"
Minho arkadan gelip belime sarıldığında gülümseyerek konuştu.
"Nasıl,beğendin mi?"
Yatağın üstünde duvarda bizim öpüştüğümüz bir tablo vardı,oda çok genişti ve her yer benim zevklerime göre süslenmişti.
Minho'nun kedileri için de 3 tane kedi yatağı koymuşlardı.
"Jisung,ağlama!"
Ellerimle yüzümü kapatıp ağladığım da Minho bir anda ellerimi yüzümden çekip gözyaşlarıma öpücük kondurmaya başladı.
"Çok mu beğendin?"
"Her şey çok ince ve ayrıntılı düşünülmüş,nasıl beğenmeyebilirim ki?"
Minho benden ayrılıp yatağa oturduğunda kucağını işaret etti,bende sırtımı ona dönerek kucağına oturduğumda odamızı dikkatlice incelemeye başladık.
Led ışıklar kusursuz bir şekilde yerleştirilmişti ve çok güzel görünüyorlardı,kitaplığa bir sürü manga dizilmişti,ve en önemlisi de sevdiğim adam yanımdaydı.
"Minho,sen yemek yapmayı biliyor musun?"
"Evet,küçükken annem işe gittiği için Haeul'a ben bakardım hep,bu yüzden tüm ev işlerini yapabiliyorum."
"İyi bari,ev işi yapmama gerek kalmayacak."
Minho koluma vurduğunda bende kahkaha atarak kucağından kalkmaya çalıştım ancak izin vermedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.