Sabah belimde ağır bi acıyla kalkmıştım,Minho da yanımda mışıl mışıl uyuyordu.
İnleyerek yatakta doğrulduğum da Minho da uyanmıştı,ikimizin de beli feci şekilde ağrıyordu.
"Belim ağrıyor."
"Beli ağrıyan tek kişi sen değilsin Min-ahh!"
"Doğrulma daha çok acır."
"Kahvaltıya nasıl inicez?"
"İneriz bir şekilde,olmadı Hyunjin'e söylersin biz Minho'yla seviştik diye."
"Saçmalama!"
Minho yüzümün kızardığını görünce gülmeye başladı.
"Ne? Yalan mı?"
"Yani değil ama."
Minho gülümsemesini büyütüp ona sarılmam için kollarını açtı,kendimi kollarına bıraktığım da saçlarımı öpüp kokladı.
"Temizlensek mi?"
"Saat kaç?"
"6 olmuş."
"Oha çok erken!"
"İlk önce sen gir banyoya,ben de Haeul'u aricam."
"Beraber girsek?"
Minho söylediğim şeyle donup kalmıştı.Sanki birbirimizi hiç çıplak görmemişiz gibi banyoya girmeye utanıyordu.
"Hadi ama Minho abartma! Birbirimizi ilk kez çıplak görmeyeceğiz sonuçta."
"Ama-"
"Hadi Minho Hadi!"
Minho'nun kolumdan tutup kaldırdığım da inlemişti.
"Belim acıyor Jisung!"
"Ya sırıtmasana!"
"Bir gecelikte olsa üstte olmak hoşuma gitti,teşekkürler Minho."
Minho sızlana sızlana banyoya gittiğinde bende suyu ayarladım,zaten gece çıplak uyuduğumuz için üstümüz de birşey yoktu.
"Uykun mu var?"
"Jisung akşama kadar seviştik ve sadece 5 saat uyudum,sence?"
Minho'yu mecburen kucağıma alıp duşa soktum,Minho kendisini yıkamaya çalışırken bende arada bir ona yardımcı oluyor,sonra kendim yıkanıyordum.
"Minho banyoda bayılmayı düşünmüyorsun galiba?"
Minho sadece kedi gibi sesler çıkararak ılık suyu kafasından döküyordu.
İkimizin de yıkanması bittiğinde önceden koyduğum havluları belimize taktım ve Minho'yu sürükleye sürükleye yatağa yatırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.