"JUNGWON?! NOLDU SANA?"
"Ji-Jisun-"
Jungwon daha lafını bitiremeden yere yığılmıştı.Uzaktan koşma sesleri geliyordu.
Götüm korktuğu için Jungwon'u hemen eve alıp kapıyı kapattım ve 4 kere kilitledim.Jungwon'u koltuklardan birine yatırdım ve Hyunjin ve Felix'i uyandırmaya çalıştım.
"Hyunjin,Felix çabuk kalkın!"
İkisi de tek dürtmeye uyanmıştı ve Felix gözlerini ovalarken Hyunjin saçını toplamakla meşguldü.
"Jungwon'a bir şey olmuş!"
İkisi de söylediğim cümleden sonra gözlerini fal taşı gibi açtılar ve yanıma geldiler.
"Jisung nasıl oldu bu?!"
"Bilmiyorum,kapıyı açtığımda bu hâldeydi ve aniden bayıldı."
Hyunjin hemen banyoya koşup ilk yardım çantasını aldı ve Jungwon'a ilk yardım yaptı.
"Jay'i çağırsak mı?"
Sorduğum soruyla Felix ağzını araladı.
"Çağır,belki o ne olduğunu biliyordur."
Telefonumu alıp Jay'i aradım,zaten neredeyse tüm okulun numarası vardı bende.Telefon açılınca olayı nasıl açıklasam diye düşünüyordum.
"Jisung? Bir şey mi oldu?"
"Evet Jay,ama bana değil Jungwon'a oldu."
Telefondan ayaklanma sesleri duyuyordum.
"Nerdesiniz siz?"
"Hyunjin'in evindeyiz."
Telefon anında kapanmıştı ve Felix meraklı gözlerle bana bakmaya başlamıştı.
"Ne dedi?"
"Geliyor heralde."
Hyunjin,Jungwon'a ilk yardım yapmaya devam ederken ben de boş boş Hyunjin'e bakıyordum.
"Jisung,Jungwon'un tişörtünü çıkartır mısın?Karnında da yaralar varmış gibi görünüyor."
Hyunjin'in dediğiyle birlikte Jungwon'un tişörtünü çıkardım ve karnı,suratından daha beterdi.
"Tanrım!Bunu kim yapabilir ki?!"
Felix gördükleriyle ağzı açık kalıp geriye yaslanmıştı.
"Benim yüzümden."
Felix'in dediğiyle Hyunjin ve ben ona dönmüştük.
"Ben ağlamasaydım Jungwon şu anda bu hâlde olmayacaktı!"
"Felix kendini suçlama,kimin yaptığını öğrenicez yakında."
Ben Felix'e söylenirken Hyunjin de Jungwon'un karnında ki yaralarını iyileştirmeye çalışıyordu.
Tam bu sırada zil çaldı ve Jay'in sesini duydum.
"Jisung,benim!"
Koşar adımlarla kapıya yöneldim ve emin olmak için kapı deliğinden dışarıya baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.