15 - jungwon ??

1.5K 150 271
                                    

"Felix ağlama lütfen,Changbin için değmez." Evet,Felix şu anda Changbin için hüngür hüngür ağlıyordu çünkü Changbin'in başka bi kızla story attığını görmüştü.

"Felix,belki de bir akrabasıdır?Bu kadar yıpratma kendini lütfen."

Felix bize cevap vermiyordu,sadece ağlamayı seçmişti ve şuan Hyunjin'in omzunda ağlıyordu,biz de ona teselli vermeye çalışıyorduk.

Felix'in yanağını okşamak için elimi uzattım.

"Felix,Changbin seni hak etmiyor,sen şuan onun için ağlarken o başka kızlarla flörtleşiyor,bu hâline değer mi?Lütfen ağlama,bizi de üzüyorsun."

Felix sonunda nefes nefese bize cevap vermişti.

"K-kendinizi benim yerime koysanız nasıl düşünürdünüz? Jisung düşünsene,Minho seni bırakıp başka kızlarla eğleniyor,Jungwon peki sen? Jay'in başka bir kızı öpüp kokladığını düşünsene,Hyunjin,Jeongin'in senin yerine başkasının kucağında uyuduğunu düşünsene?Dayanabilir miydiniz?"

Felix'in söylediklerinden sonra durumunun düşündüğümüzden daha kötü olduğunu yeni anladık.Tek yapabildiğimiz şey arkadaşımız omzumuz da ağlarken onu teselli etmeye çalışmaktı.

Jungwon birden sinirlenip ayağa kalktı,öfkesi yüzünden okunuyordu.

"Akrabası olup olmaması umrumda değil,o kızı bulucam ve onu kendim konuşturucam,arkadaşımı ağlatmak neymiş görsün!"

Jungwon hızla kendi ceketini alıp giyerken Felix de minnettar gözlerle Jungwon'a bakıyordu.

"Jungwon..bunu benim için yapmak zorunda değilsin."

Jungwon arkasını dönüp Felix'e baktı ve ona sarılarak hızlıca evden çıktı. Felix'de başını Hyunjin'in omzundan kaldırarak bana ve Hyunjin'e sarıldı.

"Teşekkür ederim,çok teşekkür ederim üçünüze de çok teşekkür ederi-"

"Felix bir daha teşekkür etme,biz bunu karşılıksız yapıyoruz ve bunun için teşekkür beklemiyoruz."

Felix söylediklerimden sonra başını kaldırarak kırmızı gözleriyle bana baktı ve bana daha sıkı sarıldı.

Hyunjin hepimizin dinlenmesini istiyormuş gibi konuştu,"Tamam minik civciv,kendini yıpratma artık. Dinlen biraz,Jungwon gelince sana haber veririz."

Felix başını sallayarak koltuğa yattı ve başını yastığa koyduğu an uyuya kaldı.Onun bu hâline karşılık gülmeden edemedik çünkü çok tatlı görünüyorlardı.

Hyunjin telefonunu eline aldı ve Jungwon'u aradı.Bende Jungwon'a mesaj yazmak için telefonumu açtım ve bu sırada Hyunjin'in telefonu açıldı.

Hyunjin hemen telefonu hoperlöre aldı ve konuştu.

"Jungwon nerdesin?"

"Kızın adresini buldum evine gidiyorum şuan,gelişme olursa Jisung'a yazarım."

"Tamam,Felix uyudu şimdi,bir şey olursa söylemeyi unutma."

kissing in the moonlightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin