"Sincap hadi ağaç olduk burda!"
Acele etmem için söylenen Hyunjin ile birlikte evden çıktım ve 3 arkadaşımın peşine takıldım.
"Of yaz tatili çok çabuk bitti ya,sizce de öyle değil mi?"
"He ya."
Felix ve Hyunjin kendi aralarında konuşurken ben oldukça sessiz olan Jungwon'a odaklanmıştım,sürekli yutkunup duruyordu ve saçını kaşıyordu,bu da onun her utangaç olduğu zaman yaptığı bir şeydi.
"Jungwon,bugün çok sessizsin?"
"Ah,aklıma bir şey takıldı da o yüzden konuşmadım."
Kolumu Jungwon'un omzuna atıp onu darlamaya devam ettim.
"Ne var aklında?"
Jungwon gözlerini bizden kaçırıp yüzünü gizliyordu ve nefes alış verişleri de hızlanmıştı.
"Jungwon,söylesene meraktan çatlayacağız artık!"
Jungwon bize utangaç bir şekilde bakıp bir şeyler mırıldandı ama hiçbirimiz ne dediğini anlamadık.
"Jungwon anlamıyoruz biraz daha yüksek sesle söylesene!"
Jungwon derin bir nefes aldı.
"Biz Jay ile ilkimizi yaptık."
"NEYY?!"
Aniden patlattığım çığlıkla yolda ki herkes bana bakmaya başlamıştı,özür diledikten sonra Jungwon'u darlamaya devam ettik.
"Lan ne zaman,nasıl oldu,neden bize söylemedin?"
"Ya bi sakin olun!"
Jungwon'un sitemiyle sus pus olmuştuk,sinirlenince gerçekten çok tehlikeli oluyordu.
"Bu kadarını bilseniz yeter."
Jungwon susunca Hyunjin de ağzında bir şeyler geveledi.
"Hyunjin ne diyosun?"
Hyunjin boğazını temizledi.
"Biz de,yaptık."
Buna şaşırmamıştım çünkü kendi gözlerimle görmüştüm.
"Demek ki aramızda ki tek bakire Felix."
Aniden ağzımdan kaçan cümleyle herkes gözlerini büyütüp bana bakmaya başlamıştı.
"Lan Jisung?!"
"Oha siz de mi?"
"Lan ne zaman?"
Hepsi aynı anda konuştuğu için onlara vurarak susturmayı başardım ama hepsi bana imalı imalı bakıyordu.
"Ya of tamam anlatıcam!"
Bakışlarından bıktığım için bunu söylemek zorunda kalmıştım ve hepsi bana meraklı gözlerle bakmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kissing in the moonlight
FanfictionBirbirlerinden nefret eden Jisung ve Minho,arkadaşlarının zoruyla katıldıkları D ve C oyununda öpüşme görevi alacaklarını henüz bilmiyorlardı.