BÖLÜM 32: BOŞANMA

7.6K 417 25
                                    


İnstagram – Tiktok: aysegulkalayzengin

Twitter: aysegulkalay_

***

Yeni bölümden herkese selamlar...

Umarım bölümü beğenirsiniz ve bolca yorumla taçlandırırsınız.

Keyifli okumalar!

***

"BOŞANMA"

"Beyim, az gelsem?"

Kartal, kapıda duran Türkan'a eliyle gelmesini işaret ettiğinde, gözü hâlâ önündeki kâğıt yığınındaydı. Türkan, sessizce odaya girdi ve kapıyı ardından kapattı. Bakışları Kartal'ı bulduğunda ise nasıl söyleyeceğini bilemeden öylece bekledi. Bunu fark eden Kartal, bakışlarını Türkan'a kaldırdı ve merakla sordu.

"Hayırdır Türkan abla, bir sıkıntın mı var?" Türkan, parmak uçlarıyla eteğini çekiştirdi ve mırıldanarak cevap verdi. "Beyim, ben sana bir şey diyecektim ama..."

"Söyle..."

"Beyim, Zeliş..." deyip duraksadı. Kartal ise karısının ismini duyduğu gibi daha çok dikkat kesildi. "Ne olmuş, Zeliş'e?"

"Bir şey olmadı ama bir şey istedi benden."

"Ne istedi, Türkan abla? Doğru dürüst anlat!"

"Beyim, Zeliş benden bir avukat bulmamı istedi." Kartal'ın bakışları anında yumuşadı. "Gerek yok, şirketin avukatları davaya hazırlanıyorlar."

"Yok, dava için değil..." Kartal, kaşlarını çattı. "Ne için?"

"Boşanmak için..."

Kartal, Türkan'a öylece bakarken, Türkan ise Kartal'ın çıkaracağı yaygaraya çoktan kendini hazırlamıştı. Ancak Kartal, hiç ama hiç bağırmadı. Aksine yüzüne alaycı bir ifade yerleşmişti.

"Demek Zeliş Hanım boşanmak istiyor, öyle mi?" Türkan, çekinerek yanıtladı. "Öyle..."

"Tamam, git avukatı tuttuğunu ve davayı açtığını söyle..."

"Ama Beyim, sen..."

"Ne dediysem onu yap, Türkan abla. Git davayı açtığını ve çıktıktan sonra boşanmış olacağını haber ver." Türkan anlamamıştı. "Yani avukat mı tutayım?"

Kartal, alayla sırıttı.

"Ben avukatı buldum, sen vermen gereken haberi ver yeter!"

Türkan, hâlâ anlamamıştı ama daha fazla bir şey sormadan çıktı. Kartal ise Zeliş'in bu saçma hamlelerine sadece gülmüştü. Deli karısı, Kartal'ın ondan asla vazgeçmeyeceğini ne zaman anlayacaktı, çok merak ediyordu.

***

Mahkeme günü gelip çattığında, Kartal ve çevresi adliye koridorlarına yığılmıştı. Kartal, verecekleri ifade için herkesin ağız birliği yapmasını istemiş ve kimsenin, Zeliş'e düşmanca davranmaması için uyarmıştı. Herkes merakla sonucu beklerken, Kartal bir köşede Zeliş'in yolunu gözlüyordu. O sırada bir anda karşısına çıkan Savcı Sinem'le, kaşları olabildiğine çatılmıştı.

"Büyük gün, Kartal Bey?" Kartal, duruşunu bozmadan yanıtladı. "Aynen öyle..."

"Umarım her şey dilediğiniz gibi olur."

"Öyle olacağından şüpheniz olmasın."

Sinem, alaycı bir gülümseme ile Kartal'ın yanından geçti ve odasına ilerledi. Dava için hazırlanırken, hazırladığı iddianameye bir göz attı. Zeliş'in ve herkesin verdiği ifade de kaza olduğu vurgulanırken, Zeliş'in içeride kalması için hiçbir sebep yoktu. Bunun verdiği rahatlıkla gülümsedi. Onlar bilmese de ekmeğine yağ sürmüşlerdi. Odadan çıkacakken çalan telefonuna uzandı ve arayan kişiyi hemen yanıtladı.

KARTAL BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin