Z pohledu Jasona:
Ona má docela krásný úsměv. Když tak o tom přemýšlím, tak i její hnědozelený oči jsou pěkný. Kdybych s ní chodil, nikomu bych nedovolil se do nich podívat. Pane bože, co to zase melu. Měl bych se za to profackovat.
„Teď pozoruješ ty mě," řekla a znovu usmála.
„Jo promiň."
„V pohodě. Chtěla jsem se zeptat, kam to vlastně jedeme."
„To já nevím, já jedu za Adamem."
„Aha a co když nás zaveze někam do bordelu?"
„Když tam má Lucy? Ne to asi ne."
„Tak je to možný. Já nevím, znám ho druhým rokem, ale za tu dobu byl uchylnej až až."
„Aha no, takže jsem se nespletl."
„Nevadí, to se stává."
„Jenom mě. Hele Adam už zastavil," řekl jsem a měl pravdu. Zastavil před Music barem Párty a vystoupil. Otevřel dveře Lucy a ta se na mě usmála.
„Asi tě chce," řekla Wendy.
„Je to možný. Nevím, jestli chci i já jí," řekl jsem a vylezl z auta. Obešel jsem ho a otevřel Wendy dveře.
„Jdeš nebo tu budeš sedět celý den?"
Ona se jen lehce usmála a odpoutala se. Vylezla z toho tak ladně, jako kdyby byla z hodně ušlechtilé rodiny. Možná se jí později zeptám.
Šla přede mnou a já jsem nevěděl co dělat, jak se k ní mám chovat. Už jsem sice měl holku, ale ne takovou jako je Wendy. Ona je ve všech ohledech jiná než všechny ostatní dohromady.
Vešli jsme do baru a Adam si zrovna dával High-Five s nějakým klukem, kterýmu mohlo být tak 25 let. Koukl jsem se na Wendy a ta zřejmě nebyla nadšená, že ho vidí. Procházela kolem něj a on ji zastavil.
„Ahojky sluníčko, už jsme se dlouho neviděli," řekl a ona se na něj otráveně podívala.
„Jo to máš pravdu a ráda bych aby to tak zůstalo," řekla a chtěla odejít, ale ten kluk jí chytil za levou paži. Ona chtěla z jeho sevření vyklouznout, ale moc se jí to nedařilo. Fajn teď budu zase ten milej.
Prošel jsem kolem toho kluka a strčil do něj lehce ramenem. Jak jsem očekával, nečekal to a pustil ji. Odběhla a já chtěl taky odejít, ale zarazil mě ten kluk.
„Co si to o sobě kurva myslíš? Že do mě budeš narážet jen tak? To si spolu vyřídíme, teď a tady," řekl a začal si masírovat klouby. Nechtěl jsem se s nim prát, ale pro jistotu jsem si klouby prokřupal.
„Petere klid, ten je tu se mnou. To je Jason. Jasone, to je Peter."
„S tebou? Aha, tak mi to příště řekni," řekl a odešel k baru.
„Díky za pomoc. Bez tebe by mě ten debil zmlátil."
„No tak si s ním nikdy nic nezačínej. Nebudu ti vždycky stát za zadkem. Co tě to vůbec napadlo?"
„No Wendy měla trochu problém, tak jsem ji chtěl pomoct."
„Aha, no jestli jí takhle chceš pořád bránit, tak bys s ní měl aspoň být nejlepší kámoš. Její přízeň si jinak nezískáš."
„Díky za radu, pokusím se o to."
„Nemáš zač," řekl a šel k baru za Peterem. Já jsem si šel sednout. Seděl jsem vedle Lucy a čekal na nějakou dobrou písničku. Wendy seděla opodál.
Začali hrát konečně ploužák a já jsem se zvedl, abych se jí zeptal jestli se mnou nechce tancovat. Z ničeho nic se tam objevil Peter a vyzval ji k tanci dřív.
Z pohledu Wendy:
Seděla jsem si v klidu v koutě a pak musel přijít on. A aby to nestačilo, tak s ním ještě tančím. Všimla jsem si Jasona, jak tančí s Lucy.
„Když se takhle pořád budeš koukat, bude ti to líto ještě víc," řekl mi Peter.
„Jo? A proč si to myslíš?"
„Protože mě užíralo, když jsem tě viděl s Jeremym. Tohle je to samý. Tedy až na to, že on není tvůj bývalý."
„Zas tak moc mě to neužírá."
„V tom případě proč jsi na Lucy tak zlá?"
„Protože mě štve."
„Ale proč tě štve?"
„Ježiši já nevím, prostě to tak je a nezajímá mě to. A když už se mnou tancuješ tak mě drž pořádně," řekla jsem a chytla jeho ruce a dala je můj bok. Svoje ruce jsem mu dala na krk a koukala se mu do očí.
Skončila písnička a já si šla sednout. Vedle mě se posadil nějakej kluk. Vůbec jsem ho neznala a nevadilo mi to. Podíval se na mě a zvedl ruku.
Po chvíli k nám přišel barman a ten kluk objednal celýho Jacka Daniel'se a dvě skleničky. Barman s kývnutím odešel a on se na mě usmál.
„Nějakej problém?" zeptala jsem se ho.
„Jak bych mohl mít problém s tak krásnou holkou jako jsi ty. Já jsem Ethan."
„Těší mě, já jsem Wendy," řekla jsem a podala mu ruku. On mi ji vzal a dal mi na ní pusu. Podívala jsem se mu do očí a usmála jsem se.
„Takové zacházení si nechám líbit. Z jaký školy jsi?" zeptala jsem se ho znovu.
„No já nechodím do školy. Já se učím doma. Moji rodiče mi platí domácího učitele. Prosím nezačínej se se mnou bavit jen kvůli penězům."
„Nebudu se s tebou bavit pro peníze. Sama jich mám hodně. Moji rodiče jsou taky dost bohatí. Nikdo to ale neví, takže pššt."
„Líbíš se mi a to jsem ještě nic nepil."
„Tak to je dobře, ale já bych si docela už něčeho napila."
Á je to tady. Další část. Snad se vám bude líbit. Omlouvám se, že jste museli čekat. Vážně nic nestíhám. Doufám, že se vám bude líbit. Měj te se :D
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Подростковая литератураCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?