Z pohledu Jasona:
Potom co Wendy odešla, jsem se nedokázal soustředit na nic jinýho, než na Wendy a že zabiju Ethana, pokud jí něco udělá.
Celý den jsem se těšil na to, že ji uvidím po obědě na parkovišti, ale nebyla tam.
Buď jí to ten blbec neřekl nebo nechtěla přijít. Spíš jí to neřekl. Podám si ho zítra ve škole. Nebo ne. Wendy řekla, ať se nemotám do různých rvaček, tak to dělat nebudu. Jen se ho normálně zeptám, proč jí to neřekl.
Jakmile jsem přišel ze školy domů, tak mě odchytil otec.
„Můžeš mi říct, proč máš 8 neomluvených hodin?"
„Já nevím."
„Jo ty nevíš?" zeptal se a rozmáchl se. Dostal jsem opět facku. Jestli mě bouchne ještě jednou, tak ať se nediví, že po něm házím sušenky.
„Už ho zase mlátíš?" uslyšel jsem mámin hlas z obýváku. Přišla k nám a podívala se na mojí tvář. Určitě byla červená, ale neřešil jsem to.
„Má 8 neomluvených hodin."
„Tak ho nech, ať ti vysvětlí, co bylo důležitější než škola."
„Díky mami," řekl jsem a otočil se na otce „prvních pět jsem byl s Wendy v jedné místnosti ve škole a ty další tři se stali nedávno. Odešel jsem jen z jedný hodiny se projít, protože se stalo něco, čím jsem Wendy ublížil. Chtěl jsem se na další hodinu vrátit, ale potkal jsem Wendy. Chvíli jsme se bavili a pak mi omdlela přímo před nosem. Tak jsem jí vzal do náruče a odvezl k Simonovi."
„Čím jsi ji odvezl a kdo je Simon?" zeptal se mě otec.
„Že by autem? A Simon je Wendy otec."
„Jakými autem a proč mu tykáš?"
„Proč si připadám jak u výslechu? Víš, že nejsi policajt, ale učitel?"
„Mám tě fláknout znovu?"
„Tak to zkus," řekl jsem a podívala se mu hluboko do očí. Už se zase nepřahoval, ale máma ho zastavila.
„Řekla jsem, že ho nebudeš mlátit a ty," řekla a koukla se na mě „ty nebuď drzej."
„No to je teda výchova," řekl naštvaně otec. Já jsem šel do svého pokoje a sedl si ke stolu. Připravil jsem si do školy a přešel jsem k posteli. Chtěl jsem zapnout notebook, ale neměl jsem tu sílu. Stejně se tam nic neděje. Šel jsem se vysprchovat, vyčistit si zuby a pak spát.
O dva dny později:
Je čtvrtek a vůbec se netěším příští pátek. Je to na konec měsíce a bude se konat ples v podzimním stylu. Nemám rád plesy, protože se musím oblíkat do smokingu a takových věcí.
Už jsou to dva dny, co se nebavím s Wendy. Pohádali jsme se a už se s ní o tom nebudu bavit.
Flashback:
„Wendy můžu se tě zeptat, proč jsi nepřišla na to parkoviště?" zeptal jsem se.
„Ethan mi to řekl až na tom výletě. Asi kolem třetí hodiny," řekla mi.
„Mě ale řekl, že jste tam byli jen do dvou a pak jsi odletěla helikoptérou."
„Ty mu věříš víc než mě?"
„Ne, ale mohla jsi mi napsat na FB."
„Já chtěla, ale nebyl jsi online. A vím, že ti můžu napsat i když jsi offline, ale já chtěla, abys mi hned odpověděl."
„Tak to je ta nejhorší výmluva, co jsem kdy slyšel," řekl jsem a viděl, jak se její výraz v tváři mění z milého na naštvaný.
„Myslíš si, že je to výmluva? Fajn, tak si to mysli dál. Já ti řekla svojí pravdu," řekla a vzdálila z mojí blízkosti.
Konec Flashbacku:
Docela jsem se o hodině nudil. Měli jsme už druhou hodinu ICTčka. Měl jsem už všechno hotový, tak jsem se na YouTube začal koukat na YouTuberku jménem Alleta - Queen of Mushroom (pozn. autorky- Doporučuji se na její videa kouknout. Pokud se vám zalíbí, zanechte like a dejte odběr.) Myslím si, že je dobrá a má podobný humor jak já.
Dokoukával jsem její páté video, když zazvonilo na konec hodiny. Koukl jsem se směrem k Wendy a ta si povídala s Bethy. Smála se, ale když se naše oči střetli, přestala se smát, zabalila si věci a odešla z počítačový učebny.
Nevím, co se to s ní děje, ale mohl bych to asi nějak urovnat. No i když se mi ani moc nechce. Budu čekat do plesu. Třeba si tam s ní zatancuju, i přes fakt, že já netančím.
Nebo budu čekat, až ona přijde za mnou. To bude lepší. Pár sekund po tom, co odešla Wendy, zazvonilo. Zabalil jsem si věci a šel ke skříňce. Už je konec vyučování. Díky bohu.
U skříňky jsem si všiml, jak se Wendy baví s Ethanem. Vypadala šťastně a já jsem Ethanovi záviděl. Je z bohatý rodiny a má všechno co jsem chtěl já.
Chvíli jsem se na ně díval a pak jsem sebral svoje věci a odešel ze školy. Čekal jsem před školou na otce a když přijel, tak jsem nasedl a nevnímal okolí.
Po příjezdu domů jsem si šel lehnout a spal jsem až do rána do 4 hodin.
Ahoj všichni, je tu další část. Je krátká a další už bude ples. Yeeeeah.
Konečně jsem se k tomu dopracovala. Taky tenhle týden nemáte prázdniny? Já je mám až poslední termín. To je k naštvání.
S kým si myslíte, že půjde Wendy na ples? S Jasonem nebo s Ethanem?
Mějte se a mír s vámi.
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Novela JuvenilCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?