Z pohledu Ethana:
Jakmile jsem se s Wendy rozloučil a odešel z jídelny, šel jsem k autu. Snad to dopadne, tak jak jsem chtěl. Čekal tu na mě a sestru táta. Sedl jsem si na svoje obvyklé místo a to na sedadlo spolujezdce. Přijeli jsme do školy v Lamborghini. Není to nic extra, ale do školy to stačí. Máme i lepší auta jako je například Ferrari, ale tím jezdíme jen na jaře a v létě.
Už vidím sestru jak jde k nám. Jako každý bratr nemám rád když mě sestra otravuje zbytečnostmi, ale když něco od ní potřebuju nebo ona ode mě, tak si vždy pomůžeme. Je to moje milovaná Jennifer. Říkám jí prostě Jenny. Jenny nasedla do auta a hodila vedle sebe nějaký papíry. Otočil jsem se a podíval se na ni se zvednutým obočím.
„No moc nečum, je to i tvoje. To jsou všechny papíry, který musíme vyplnit."
„To si děláš srandu?"
„Ne nedělám a pak si to doděláš."
„Kdy pak? My někam jedeme?"
„Jo jedeme ke Cruessovým. Vždyť jsem ti to ráno říkal," řekl táta a vyjel ze školního parkoviště.
Koukal jsem se celou dobu z okna a pak mi něco docvaklo. To o mě si Wendy myslí, že jsem nafoukanec, co chce zdědit podnik jejího otce. No tak to bude hodně překvapená až mě uvidí.
Dojeli jsme k naší vile a já vylezl z auta. Šel jsem do kuchyně, kde jsem si vzal Energeťák a odešel do obýváku. Seděla tam máma a koukala na nějakou slaďárnu.
Sedl jsem si k ní a ona se na mě podívala. Vypadala docela normálně, ale věděl jsem, že jí něco trápí.
„Copak ti je mami?" zeptal jsem se jí.
„Nevím, je mi smutno. Doufám, že se ti bude dcera Cruessových líbit."
„Neboj mami. Určitě se mi bude líbit."
„Proč jsi vlastně chtěl jít na tu školu? Je to kvůli té holce o které si psal v básničce?"
„Mami! Ty si četla mojí básničku?"
„Jo byla moc hezká. Proč se tomu nevěnuješ profesionálně? Máme tolik peněz, že by tě to dostalo všude, kam by sis řekl."
„Já na to nemám a za tím si stojím."
„Dobře a proč si chtěl na tu školu?"
„Technicky vzato to bylo kvůli té holce, ale taky kvůli tomu, že mě už nebaví poslouchat soukromého učitele."
„Tak bychom našli jiného. Navíc ve škole musíš poslouchat učitele."
„Ne to je tím, že jsem v rodinném prostředí a pak jsem naštvaný na všechno kolem."
„Aha, tak jo. Měl by ses jít připravovat a pak se sejdeme za hodinu tady. Ostatní to už ví. Jo a vezmi si sako a nějaký stejně barevný džíny k tomu. Tričko si vem jaký chceš," řekla a zvedla se. Jakmile odešla z obýváku, tak jsem se zvedl.
Přišel jsem do svého pokoje a hned vlezl do šatníku. Našel jsem tam tmavě šedé sako a černé džíny. To sako vypadalo jako černé, ale já vím, že je to tmavě šedá.
Hodil jsem to na postel a šel se upravit do koupelny. Mám jí hned ve svém pokoji, takže jsem nemusel chodit nikam daleko.
Vlezl jsem si do sprchy a rychle se vysprchoval. Potom, co jsem se utřel, jsem si upravil trochu jinak vlasy. Hodil jsem si je na stranu jako vlnu a doufám, že se to bude Wendy líbit. Tak trochu stejný účes má i Jackson nebo jak se jmenuje.
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Novela JuvenilCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?