Z pohledu Jasona:
Wendy mi usnula na hrudi a já jsem už taky usínal. Vzpomněl jsem si na to, co řekla její mamka. Pomalu jsem se vysoukal z jejího sevření a přikryl ji. Vyšel jsem z jejího pokoje a šel do toho svého.
Chtěl jsem se jít vykoupat, ale můj pokoj neměl koupelnu. Rozhodl jsem se, ji najít. Vyšel jsem z pokoje a šel jsem hned do dveří, které byly napravo. Uvnitř byla herní místnost a tak jsem zkusil další. Ta byla taky herní a tak jsem se vydal do posledních v téhle chodbě.
Byl to další pokoj pro hosty a naproti byl ten samý pokoj. Tak jsem došel zpátky k Wendy a vlezl dovnitř. Wendiina koupelna byla prostorná a měla jak sprchový kout, tak i vanu.
Měla tu dost ručníků a osušek, tak jsem si jeden ručník vzal. Zalezl jsem si do sprchového koutu. Osprchoval jsem se a obvázal si ručník kolem pasu. Vyšel jsem z koupelny a zastavil jsem se.
Přede mnou stála Wendy a koukala opět na moji hruď. Musel jsem se usmát.
„Oči mám výš," řekl jsem a ona se mi do nich podívala. Začala se červenat a já jsem šel k ní blíž.
„Co ... Co to ď ... děláš?" zeptala se mě. Usmál jsem se ještě víc a popošel blíž.
Dala ruce před sebe a dotkla se mé ještě mokré hrudi. Podívala se mi hluboko do očí a já se podíval do těch jejích.
„Ty ... Ty jsi je ... Ještě mokrý," vykoktala ze sebe. Nahl jsem se k ní a políbil ji. Ona mi polibek ihned opětovala a já ji chytl do náruče. Odnesl jsem ji k posteli a položil ji tam. Začal mi padat ručník, tak jsem si ho přidržel.
Wendy se zasmála a odskočila do šatníku. Když se vrátila, podala mi trenky. Nevím, kde je tam vzala, ale byl jsem za to rád.
Zavřela oči a zakryla si je rukama. Já si navlíkl trenky a sedl si k ní. Začal jsem ji hladit po stehně a čekal, že začne protestovat. Ona ale nezačala.
Byl jsem rád, že to neudělala a tak jsem ji políbil. Dala mi ruce kolem krku a přitáhla si mě blíž. Trochu jsem se odtáhl a podíval se na ní.
„Víš, že bychom tohle neměli dělat," řekl jsem a políbil ji na krk.
„Já vím, ale nemůžu si pomoct. Ty máš tak dokonalé tělo a oči a pusu a ... No prostě si dokonalý celý."
„Nikdo není dokonalý," řekl jsem, ale nezdálo se, že by byla s mojí odpovědí spokojená.
„Ale huš ... Tak ty jsi výjimka. Nevidím na tobě jedinou chybu," řekla a sáhla mi rukama na záda. Sáhla mi zrovna na to nezahojený místo a já zasyčel.
„Jasone, promiň. Já zapomněla, že máš něco se zády," začala se mi omlouvat. Nemám to rád. Dal jsem ji ukazováček na pusu, aby se mi neomlouvala.
„Šššš ... Nic neříkej ... Nemám rád, když se mi někdo omlouvá za něco, co nebyla jeho chyba," řekl jsem a ona se na mě smutně usmála. Pohladil jsem ji po vlasech a dal ji pusu do vlasů.
„Nechci tě vyhazovat, ale měl bys jít do svého pokoje. Mamka by vyváděla, kdyby věděla, že tu jsi," řekla a já přikývl. Zvedl jsem se a odešel. Za cesty jsem si zvedl svůj ručník ze země.
Lehl jsem si do postele a před usnutím jsem ještě přemýšlel nad tou barvou. Mohlo být tak půl šestý, když jsem usnul.
Ráno:
Probudil jsem se asi kolem dvanácté hodiny. Koukl jsem se kolem sebe a na kraji postele jsem viděl hlavu Dannyho. Koukal na mě s jiskrami v očích a já se k němu natáhl, abych ho pohladil.
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Novela JuvenilCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?