Cos mi neřekl?

82 11 5
                                    

Z pohledu Wendy:

Jakmile Newtonovi odjeli, letěla jsem do pokoje. Zapnula jsem notebook a hned jsem se přihlásila na FB. Měla jsem tři zprávy. Jednu od Bethy, další od Joshe a poslední od Jasona.

Přečetla jsem si všechny a odpověděla na ně, kromě Jasonovi. Nemám na to teď náladu. Zaklapla jsem notebook a šla jsem do koupelny. Vysprchovala jsem se a oblékla do svého obvyklého pyžama.

Vyšla jsem z koupelny a zůstala stát na místě. V mém okně seděl Jason a koukal na mě. Zavřela jsem oči a zakroutila hlavou, abych se ujistila, že se mi to zdá. Když jsem otevřela oči, už tam nebyl.

„Už mám z něho halucinace," řekla jsem si nahlas a šla si lehnout do postele. Dnes s toho na mě bylo moc. Chvíli jsem přemýšlela nad tím, jak se budu chovat k Ethanovi nebo Jasonovi a pak jsem usnula.

Ten samý den z pohledu vypravěče:

Jason byl celý nešťastný z toho, jak ublížil Wendy, že nemohl pořádně usnout. Zvedl se z postele, oblékl se a běžel do garáže. Vzal si klíčky a vyjel za Wendy.

Když byl u ní, zaklepal na dveře a čekal až mu někdo otevře. Nečekal však, že mu otevře ten debil, kterej se kolem Wendy v jednom kuse motá. Chvíli s Jasonem mluvil a pak zabouchl dveře.

Jason nasedl do auta a jel za Adamem. Tam mu všechno řekl a pak zase jel k Wendy. Předtím než vjel na příjezdovou cestu, uviděl jak rodina toho blbce odjížděla pryč. Usmál se pro sebe a zaparkoval tam, kde teď byl.

Vylezl z auta a šel na druhou stranu vily. Koukl se na Wendyino okno a viděl, že je otevřený. Nelíbilo se mi to, ale byl za to teď vděčný.

Vyšplhal po stromě nahoru a koukl se po místnosti. Sedl si na parapet a čekal až Wendy přijde.

Po pár minutách přišla jenom zabalená v osušce. Koukla se na něj a hned zavřela oči a zakroutila hlavou. To bylo Jasonovo znamení, že má zmizet.
Sedl si na větev pod oknem a uslyšel něco v tom stylu jako že má Wendy z Jasona halucinace.

Najednou už z místnosti nevyzařovalo takové světlo a tak Jason usoudil, že si šla Wendy asi lehnout. Koukl se znovu po místnosti a uviděl spící Wendy v posteli. Smála se u toho, takže se jí zdálo něco hezkého.

Vlezl potichu do pokoje a sedla si na křeslo. Chvíli se na Wendy koukal a pak usnul.

Probudil se asi kolem 4 hodiny ranní a rozhlídl se po pokoji. Wendy neležela v posteli, takže asi šla na záchod. Přišla a vytřeštila oči. Jason se hned vzpamatoval a zvedl se.

Wendy začala sahat po vypínači, aby rozsvítila a Jason to vzal jako výzvu k tomu, aby vylezl z pokoje oknem. Čekal, že se Wendy za vypínačem otočí, aby ho našla a to se taky stalo.

Než ho však stihla najít Jason byl z pokoje pryč. Slezl po stromě dolů a pak běžel k autu. Nastartoval a odjel domů, kde si připravil do školy a pak šel ještě na chvíli spát.

Mezitím Wendy rozsvítila a když uviděla (no spíš neviděla), že tam Jason není, tak si řekla, že to je zase halucinace a šla ještě na dvě hodiny spát.

Další den z pohledu Wendy:

Ráno jsem se probudila skvěle naladěná. Sice jsem měla dvě halucinace o Jasonovi, ale i tak jsem v pohodě.

Ráno jsem se osprchovala a nalíčila. Když jsem vylezla z koupelny a pak i z pokoje s taškou do školy, na něco jsem si vzpomněla.

Běžela jsem na půdu a vytáhla tam dřevěnou skříňku. Otevřela jsem jí a vyndala z ní stříbrný řetízek s přívěskem ve tvaru šípu.

Proč zrovna on ?   - POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat