Z pohledu Wendy:
Po tom co Jason odjel, jsem si šla dát hodně studenou sprchu. Když jsem vycházela ze sprchy, uslyšela jsem, jak mi Danny kňučí za dveřmi. Oblékla jsem se do kraťásků a klučičího trička na spaní, co jsem si musela koupit. Jo potřebovala jsem hodně velký tričko.
Otevřela jsem dveře a za nimi uviděla to nejroztomilejší stvoření na světě. Ano stálo tam moje štěňátko Husky, které se jmenovalo Danny. Bylo to po Dannym z kapely Hollywood Undead. Já tu kapelu miluju. Asi nejlepší písnička je Gravity.
Jakmile mě Andy uviděl, začal vrtit svým ocáskem a byl u toho strašně roztomilej. Podrbala jsem ho za uchem a on ještě vyplázl jazyk.
„Dobrá ty otravo, chceš jíst? Nebo už zase nemáš vodu?“
Danny se na mě podíval a trochu zvedl hlavu. To byl jeho souhlas, jen nevím na kterou věc.
Šla jsem po schodech dolů a pak jsem zatočila do kuchyně. Měl vodu i žrádlo.
„Tak co to po mě chceš?“ zeptala jsem se ho a chtěla jít zpátky nahoru, když jsem uslyšela klepání na dveře. Kdo to teď, v tuhle nekřesťanskou hodinu je? Šla jsem ke dveřím a ten někdo znovu zaklepal. Koukla jsem se ven přes okno a stál tam Jeremy. Bože, co ten tady chce. Otevřela jsem dveře a on se na mě usmál.
„Ahojky zlato, nechceš mě pustit dál?“
„Ne to teda nechci.“
„Proč? Prosím, já ti nic neudělám.“
„Jasně. To ti tak budu věřit.“
„Ale no tak zlato, copak jsem ti už někdy něco udělal?“
„Jo a mnohokrát,“ řekla jsem a zabouchla mu dveře přímo před nosem. Pro jistotu jsem je zamkla a šla ještě k hlavním dveřím a ty taky zamkla. Vedle nich byla ta bezpečnostní krabička s alarmem a tu jsem zapnula.
Šla jsem do kuchyně, kde jsem zhasla všechna světla a pak jsem se vydala po schodech do pokoje. Na konci byl taky ten alarm, tak jsem ho opět zapnula. Šla jsem do pokoje a tam už na mě čekal Danny.
Ještěže ten alarm nespouští jenom on. Chodí si tu po baráku jak pán, když nikdo není doma, tak proč ne?
Nechala jsem pootevřené dveře, aby se mohl Danny potom dostat dolů. Zapnula jsem si notebook a dala ho na postel. Danny si sedl k posteli a koukal na to, co se snažím dělat. Vyndala jsem z šatníku jeho pelech a dala ho k posteli. Danny se na mě podíval a děkovně zavrtěl ocasem.
Usmála jsem se na něj a sedla si k notebooku. Koukla jsem se na Facebook a co tam nebylo. Žádost o přidání do přátel od Lucy a od Jeremyho. To tak, ještě aby mi posílal úchylný zprávy.
Odhlásila jsem se z FB a koukla se na bakaláře. Měli jsme tam od třídního pár slov na uvítanou a rady pro skvělé chování ve škole. To bude asi hodně vlezlej chlap.
Vypnula jsem notebook a dala ho na stůl před postelí (pozn. autorky-tak jako to měla Hazel z Hvězdy nám nepřáli). Lehla jsem si a koukala se na svoje hvězdičky na stropu. Jako malá jsem je chtěla mít, tak mi je tam rodiče přilepili. Po chvíli jsem zavřela oči a usnula.
Ráno:
„Sluníčko vstávej, za dvě hodiny musíš být na tom tvým zasedání.“ řekla mamka klidným, ale přesto hlasitým hlasem.
Usmála jsem se na ní a zvedla se. Šla jsem do koupelny a vykoupala se. Po sprchování jsem se lehce nalíčila a oblékla si zelené kraťásky, žluté tílko a černé conversky. Seběhla jsem do kuchyně a vzala si kousek vanilkové bábovky a dala ho na talířek. Mamka s taťkou poklidně snídali a pili kafe. Taky bych si jedno udělala, ale nevím, co by mi na to řekl taťka. Chytila jsem konvici s kafem a koukla se na taťku. Ten se na mě s úsměvem podíval a kývl hlavou. Nalila jsem si to kafe do hrnku, vzala si talířek a sedla si vedle nich.
„Tak jaký to bylo na večírku?“ zeptala jsem se.
„Bylo to tam hezké. Měli krásnou zahradu a v ní minigolf. Newtonovi mají i syna a podle fotografií je pohledný,“ řekla mamka a začala se ještě víc smát. Tohle je jedna z několika věcí, které mi vadí na tom, že jsme bohatí. My dcery bohatých si musíme vzít syny bohatých.
Mamka byla expert na to mi někoho dohodit. Už si ani nepamatuji svoje první rande, bylo jich totiž hodně. Jako by se všichni bohatí teenageři sjeli do Toronta kvůli mě. Copak není víc holek od bohatých rodičů?
No to je jedno. Půjdu s ním na to rande, když si to mamka přeje. Co bych pro ní neudělala. Jediný kdo ví co jsem je Jason a Ethan.
Pane bože, Ethan. Já na něj úplně zapomněla. Pak mu musím zavolat. No jenže jak, když nemám jeho číslo. Tak nevadí, on se snad sám ozve. Díky bohu, že je dneska pátek.
Za hodinu musím být ve škole na zasedání. Taťka mě odveze za 40 minut a já nevím co budu do tý doby dělat. Půjdu ještě do pokoje na notebook.
Zapnula jsem notebook a přihlásila se na FB. Měla jsem tam dvě žádosti o přátelství, několik upozornění a tři nové zprávy. Upozornění jsem jen označila jako přečtené, žádost jsem potvrdila jen Jasonovi a ta druhá byla od Jeremyho. Ten si může trhnout nohou a podívala se na zprávy.
Jedna byla od Jeremyho, druhá od jedný kamarádky ze zahraničí a poslední od Jasona. Byla odeslána před deseti minutami a je ještě online. Tak mu odepíšu, třeba mu tím udělám radost. Rozklikla jsem tu zprávu a v ní stálo:
Ahojky Wendy, jak se máš a co děláš? J.
Ahoj Jasone, mám se dobře a připravuji se na zasedání.
Tak ty máš dneska zasedání jo? A co tam budete probírat.
Se můžeš přijít podívat. Pokud zvládneš do 15 minut byt ve škole.
S radostí. Za chvíli tam budu. Otec odjíždí dřív a mužů jet s ním, jinak by mě odvážela mamka.
Dobře tak se tam uvidíme.
Fajn. Měj se.
Tak to bude poprvé, kdy bude na zasedání někdo jiný než zástupci tříd. Odhlásila jsem se, vypnula notebook a oblékla si sako. Seběhla jsem dolů, mrkla na taťku a šla ke dveřím si obout boty. On dal pusu mamce a šel za mnou. Tak a směr školní zasedání.
Tak a je tu další část. Po dlouhé době jsem se odhodlala přidat tuto část a vůbec nevím kdy přidám další. Doufám, že se vám moje povídka pořád líbí. Pokud máte nějaké tipy kdo s kým bude chodit nebo kdo koho bude nenávidět, můžete mi to napsat do komentářů. Rada si je všechny přečtu a odpovím vám. Potěší i vote. :D ;)
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Teen FictionCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?