Příprava

133 13 0
                                    

Z pohledu Wendy:

Nevím jak dlouho jsme tam byli, možná že jsme propásli nějaké hodiny, ale hodně jsme si to užili.

Flashback:

„Předsedkyně, doneseš mi ještě sušenky?" zeptal se mě Jason.

„Witfield, děláš si ze mě prdel? Neříkej mi, že už jsi ty sušenky sežral. To jsem ještě nestihla nedodělat kafe."

„Já za to nemůžu, ony byly tak strašně dobrý a samy si o to říkaly."

„Já ti dám strašně dobrý."

„Jo tak ty mi dáš? No tak to už se těším," řekl a já jsem vzala tu nejbližší věc a hodila jí po něm.

„Jáu, Předsedkyně co mi to děláš?"

„Bože byla to jen krabice od sušenek."

„Škoda, že bez nich."

Konec Flashbacku.

Jela jsem konečně domů a byla jsem tak unavená, že nevím jestli na nějakou párty vůbec půjdu. Ráda bych, ale musím si udělat úkoly -který se nedaly udělat, když tam byl Jason- a pak se kouknu na FB.

Úkoly mám hotový a teď ten FB. Měla jsem pořád žádost od Jeremyho a opět jsem mu jí nepotvrdila. Jsem to ale zlá, teda hlavně na něj. Nějaký upozornění a jednu zprávu. Otevřela jsem ji a byla od Jasona.

Ahoj Předsedkyně. Jdeš dneska na tu párty? Otec mi to povolil, jen pokud půjdeš ty.

No jistě, že půjdu. Musím se nejdřív přípravit.

Ale no jistě. Párty začívá v 21:00. Přijedu pro tebe kolem 20:00. Jelikož nevím kde to je, tak mě budeš navádět.

Dobře, ale jestli někdo bude mít nějaký řeči, že s tebou chci chodit, tak tě zabiju.

Ano to můžeš . Aspoň se mě otec zbaví.

Přestaň to říkat.

Já to neříkám, já to píšu.

No to je to samý.

Dobře, tak já už to psát nebudu.

Děkuju. Přijedeš zase tím ženským autem?

Co? Jakým autem?

No ženským. Není náhodou Range Rover pro ženy?

Fakt? Tak to bych to neměl říkat otci, jinak můžu na nějaký auto zapomenout. Myslela jsi to vážně?

Jo, většinou když si ženská chce koupit nějaký bezpečný auto, tak sáhne po Range Rover. Takže asi ano.

Dobře, takže kolem těch 20:00 si pro tebe přijedu. Já už musím jít. Měj se a těš se.

Už s těším. A ty se taky těš. Pokud vím, Adam má docela zvláštní pověst. Tak se s ním nějak nesvez.

No já to risknu. Tak se měj.

Po tomto chatu mi došlo, že se bez jeho komentářů nikdy neobejdu.

Půjdu se vykoupat a pak se budu několik minut přehrabovat v šatníku. No to zase bude z čeho vybírat. Zaklapla jsem notebook a šla do koupelny.

Jelikož mám ještě necelé 4 hodiny, tak jsem si napustila vanu. Než se mi napustila, tak jsem si připravila oblečení. Na postel jsem si dala modré tílko s flitrama a černou džínovou sukni, která končila 15 cm pod zadkem. Jestli si někdo na mě něco zkusí, tak ho pošlu někam.

Když jsem měla všechno připravený, tak jsem šla do koupelny. Vana byla už skoro celá napuštěná. Kdybych přišla o chvíli déle, už bychom byli vytopený. Nemám moc dobrý časovací schopnosti.

Svlékla jsem se a lehla si do vany. Koukla jsem se na mobil a měla jsem ještě 3 hodiny. Protože jsem byla unavená, nastavila jsem si budíka na 19:00. Vrátila jsem mobil na původní místo, položila si hlavu na opěradlo a zavřela oči.

Vzbudil mě budík a leknutím jsem se hýbla tak hodně, až byla na zemi voda. No bezva, ještě musím vytřít.

Říkáte si zřejmě, proč nemáme uklízečku. No to asi proto, že když byli moji rodiče míň bohatý než jsou teď, tak jednu měly. Mamka od taťky dostala k zásnubám překrásný prstýnek a když mu oznámila, že mě čeká, tak dostala ještě modrý náhrdelník. Asi to pomohlo na svatbě. Však víte co se říká, že nevěsta musí mít něco nového, modrého, půjčeného a starého. Většinou se jako nový počítají šaty, ale u mamky to byl ten náhrdelník a zároveň to bylo něco modrého. Ale zpět k uklízečce.

Když byli přípravy na svatbu, tak mamce zavolali z cukrárny, že je nějaký problém s dortem. Ona se tam vydala a řekla uklízečce, ať vyluxuje v ložnici, že tam byl nějaký nepořádek. No a ona toho využila a mamce ukradla ten náhrdelník.

Kdyby nepřijel domů taťka a nenačapal jí, tak by byla někde na Floridě, jak sama řekla policistům. A od tý doby nemáme uklízečku a mamka cizím lidím, co jsou v domě nevěří. Proto mám asi taky zakázaný všechny párty. Mě to ale nějak extra nevadí. Alespoň moje tajemství zůstane tajemstvím.

Po koupeli jsem si oblékla krajkový černý spodní prádlo, protože člověk nikdy neví.

Vyndala jsem si z šuplíku šminky a lehce jsem nanesla make-up. Potom černé linky a řasenku. Nevěděla jsem jakou si mám dát rtěnku, tak jsem si dala lesk v malinovém odstínu.

Vyšla jsem z koupelny a oblékla si tílko se sukní a teď si něco udělám s vlasy. Když jsem měla vlasy hotový a namalovaná jsem byla taky, tak jsem čekala 30 minut na Jasona.

Měla jsem hodně dlouhou chvíli, tak jsem si šla ještě vybrat boty. Prohrabovala jsem se v nich 10 minut a pak mi jedny padly do oka.

Byly to stříbrný sandále, (pozn. autorky-takový jak mají na patě zip a od tý paty jdou pásky a pak jdou ty pásky i kousek od prstů) který jsem dostala od taťky, když jetěl do Paříže. Nazula jsem si je na nohy a měla jsem ještě necelých 20 minut.

Vyběhla jsem po schodech do pokoje a sedla si ke stolu. V poličce kde jsem měla laky, která byla nad stolem, jsem si vybrala stříbrný lak a nalakovala si nehty. Po uschnutí jsem se šla do kuchyně napít.

Vyndala jsem si skleničku ze skříňky a džus z lednice a najednou někdo zazvonil u hlavních dveří. Položila jsem všechno na ostrůvek a šla ke dveřím. Kukátkem jsem uviděla Jasona.

Otočila jsem se na hodiny, které byly hned za mnou a zjistila, že je za 5 minut 20:00. No dobrý, tak mu něco nabýdnu k pití či k jídlu a pak pojedeme. Otevřela jsem dveře a uviděla Jasona v černých džínách a v červeném tričku.

Vlasy měl stejně jako ve škole sčesané do zvláštní patky, která nevypadala jako od Justina Biebera, což jsem se trochu divila. Vždy jsem viděla Bieberovu patku u kluků z jiných tříd, ale tahle byla prostě jiná, taková lepší a hezčí.

Pane bože co to melu, měla bych se asi polít hodně studenou vodou. Usmála jsem se na něj a on udělal to samé.

Je tu další část. Konečně :D Rozbil se mi počítač, tak to musím psát na mobilu, ale naštěstí mi to nepředělává T9, protože jsem si k tomu psaní vzala klávesnici od tabletu. Tak se mi píše 100x líp. Díky tomu chlapovi, co vyrobil klávesnici, by se měl udělat celosvětovej svátek. Snad se bude část líbit. Potěší vote i koment.

PS: Nemám nic proti JB, jen se mi to tam hodilo.

Proč zrovna on ?   - POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat