Z pohledu Jasona:
Na ples jsem sice přišel s Lucy, ale vůbec jsem s ní netancoval. Předal jsem jí Jeremymu a šel tancovat s holkami od roztleskávaček. Né že bych je měl nějak rád, ale dneska chci tančit s Wendy. Ona se mnou sama tancovat nebude.
Proto jsem tancoval s roztleskávačkama. Přesvědčoval jsem je, aby nás zvolily za krále a královnu plesu, abych si s ní mohl zatancovat. Poprosil jsem je ať to pošlou dál, jen ať se to nedozví Wendy.
Bethy se mnou tancovala taky a tu jsem přesvědčovat nemusel. Zahlédl jsem i párkrát Adamův nenávistný pohled, když zrovna tancoval s Wendy. Pak jsem mu Bethy vrátil a šel jsem na záchod.
Když jsem vycházel, viděl jsem Lucy a Ethana, jak se líbají a jdou na holčičí záchody. Měl jsem v tu chvíli chuť ho zabít. Jenže jsem uviděl Wendy a ona šla na záchod. Na holčičí samozřejmě.
Než však sáhla na kliku, jsem ji stihl strhnout na stranu. Koukla se na mě a já jí pohled oplatil. Možná jsem koukal smutněji než ona, ale to bylo kvůli tomu debilovi, protože jí tak ublížil.
„Co po mě chceš?" zeptala se. Měla trochu zlost v hlase a já se jí ani nedivím. Včera jsem na ní byl dost hnusnej.
„Teď bych tam radši nechodil," řekl jsem a táhl ji od záchodů pryč. Nechala se a já jí za to byl vděčný. Nedělal bych to proti její vůli, protože bych jí pak akorát zranil.
Kousek od záchodů byla slepá ulička, končící úklidovou místností. Koukali jsme se za rohem k záchodům a čekali.
Po chvíli se stalo to, co jsem čekal. Ethan vyšel i s Lucy a za cesty se líbali. Wendy se na ně smutně dívala a bylo jí to očividně hodně líto.
Já jsem nechtěl vidět, jak se trápí, tak jsem odešel dřív, než se vzpamatovala. Šel jsem zpátky do tělocvičny a šel za holkami, které seděli u krabice s hlasy.
„Tak co holky už víte, kdo je královna plesu?"
„Víme. Proč se ptáš?" zeptala se mě modrooká krátkovlasá holka.
„Abych věděl, která holka se mnou bude tancovat," řekl jsem a druhá holka, která měla černé dlouhé vlasy, se začala strašně, skoro až hrozně a hlasitě smát. Já i ta krátkovlasá jsme se na černovlásku zvláštně dívali.
„Ehm ... Tak víte už tu královnu?" zeptal jsem se znovu.
„Víme, ale jen tak ti ji neřekneme," řekla krátkovlasá.
„Ale no tak holky. Ta která mi to řekne dostane odměnu."
„A jakou?" zeptala se černovláska.
Naklonil jsem se k nim, aby obě slyšeli a pošeptal: „Pusu a tanec."
Krátkovlasá se začala červenat, ale snažila se vypadat nepoddajně. Za to černovláska se vůbec nesnažila a hned se ozvala.
„Předsedkyně vyhrává o deset bodů od Lucy, která je druhá," řekla a začala se na mě usmívat. Přitáhl jsem si ji blíž a dal jí pusu na tvář kousek od rtů. Možná se naše koutky dotkly, ale mě to nezajímalo.
„Pro tanec si pak přijdu, slibuju," řekl jsem a nechal další dívčí srdce, toužící po mě, otevřené. Málem omdlela, ale krátkovlasá ji podržela a hned jak jsem se vzdálil, ji začala zřejmě nadávat.
To podstatné mi ale vyšlo, Wendy bude královnou plesu. Byl jsem rád a jestli budu král já, což bych si moc přál, tak si s ní zatancuju. Než jsem stačil udělat sotva krok k občerstvení, promluvila do hudby ředitelka.
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Novela JuvenilCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?