Důležitá otázka

97 6 5
                                    

Z pohledu Wendy:

Jakmile jsem dořekla svojí větu, Jason se začal smát. Usmála jsem se na něj a šla zpátky do domu. Šla jsem na terasu a Jason cupital za mnou.

Na terase ležel Danny. V tlamě měl tenisový míček a u tlapek měl misku s vodou. Kousek od něho byla mamčina lodička a taťkova teniska.

„Tady bude mít někdo radost," řekl Jason a já se na něj podívala.

„Myslíš?" zeptala jsem se ho. Byla to řečnická otázka a Jason to zřejmě poznal, protože neodpověděl.

Šla jsem k Dannymu a trochu jsem ho pokárala zvednutím ruky. Sebrala jsem mu ty boty a odnesla je do domu.

Když jsem se vrátila, tak Jason ležel na zemi a na něm seděl Danny. Začala jsem se smát a oba se na mě otočili. Sedla jsem si hned vedle nich a podrbala Dannyho za uchem.

Danny mi olízl ruku a zase začal olizovat Jasonův obličej. Jason se nahlas smál a já jsem musela taky. Jason hodil Dannymu tenisák přes celou zahradu a Danny za ním ihned vystartoval.

„To byl pěkný hod," řekla jsem. Jason se na mě usmál a zase se na mě podíval. Přesně tím obličejem, který podle něj říkal: 'Záleží mi na tobě'.

Zvedla jsem se a sedla si, co nejblíž k němu. Chtěla jsem ho u sebe cítit. Chtěla jsem se ho dotýkat. Chtěla jsem cítit jeho zvláštní vůni. Chtěla jsem, aby se zastavil čas a já bych s ním v tom čase uvízla. To však není možné a tak jsem u něj jen seděla.

On mě chytl za ramena a posadil mě před sebe. Seděla jsem před jeho rozkrokem a byla jsem opřená o jeho hruď. Objal mě rukama a já jsem si užívala jeho přítomnost.

Danny zase přiběhl zpátky a v tlamě měl místo tenisáku nějakou větev. Jason mu jí sebral a hodil k bazénu. Danny si pro ní běžel, ale nějak to neubrzdil a sletěl i s větví do bazénu.

Ihned jsem vykočila na nohy a běžela jsem za ním. Jason mi byl samozřejmě v patách. Danny plaval k té větvi a já byla s Jasonem u kraje bazénu. Když měl Danny opět v puse tu větev, tak se trochu začal potápět. Ta větev ho zřejmě táhla ke dnu.

Chtěla jsem za ním skočit a pomoct mu, ale Jason byl rychlejší a skočil tam dřív. Plaval k němu a chytl ho pod nohama. Jelikož držel Dannyho, tak nemohl tolik plavat. Na chvíli se oba zastavili a Jason vyndal Dannymu z tlamy tu větev a hodil jí někam pryč.

Danny se vysmekl Jasonovi z rukou a plaval k okraji bazénu. Když zjistil, že tam nejsou schody, tak plaval ke schodům, které byly na druhé straně. Doplaval tam úplně v pohodě a já s Jasonem jsme na něj koukali.

Jason pro něj skočil a on si plaval v pohodě ke schodům. Když vylezl z bazénu, tak se jen oklepal a běžel si pro svojí větvičku. Jason připlaval ke mě a koukal na mě přesně tím pohledem, kterým na mě koukal při párty u Adama, když mě házel do bazénu.

„Proč se na mě tak koukáš?" zeptala jsem se a on se usmál ještě zářivějším úsměvem než před tím.

„To se na tebe nemůžu ani koukat?" zeptal se on.

„Můžeš, ale musíš odpovídat na otázku otázkou?"

„Vadí ti to?"

„Jo vadí, nech toho."

„Co když nechci?"

„Tak se ti něco stane."

„Co by se mi tak mohlo v bazénu stát."

„No já nevím," řekla jsem a šlápla jsem na nastavení bazénu. Najednou se začala pohybovat zavírací střecha bazénu a začala zavírat bazén. Jason na to koukal a asi neuvědomoval, že je uvnitř bazénu.

Proč zrovna on ?   - POZASTAVENO Kde žijí příběhy. Začni objevovat