Z pohledu Jasona:
Nechtělo se mi na hodinu, po tom co se stalo mezi mnou a Lucy, tak jsem se šel projít. Potkal jsem Wendy a nebyla zrovna v pohodě. Narazila do mě a já jí jen tak tak stihl chytit, aby nespadla. Byla asi hodně naštvaná a asi na mě. Nebyl to moc dobrý pokec a ani nějak extra dlouhý. Skácela se mi k nohám po pár větách.
Nevěděl jsem co mám dělat, tak jsem ji vzal do náruče a šel s ní na parkoviště. Pořád mám půjčený jejich auto. Odvezu jí domů a pak pojedu asi někam do baru.
Položil jsem ji na sedadlo spolujezdce a zapnul pás. Zavřel jsem dveře a obešel auto. Nasedl jsem dovnitř, nastartoval auto a vyjel ze školního parkoviště.
Když jsem dojel před její dům, párkrát se hýbla. Vylezl jsem z auta, obešel ho a otevřel dveře z druhé strany. Vzal jsem jí do náruče a šel k vile.
Najednou vyšel z vily Simon. Měl na sobě modrý svetr a šedé džíny. Když mě uviděl s Wendy v náručí, rozeběhl se k nám. Šel jsem blíž k němu, aby nemusel tolik běhat.
„Pane bože Jasone, co se stalo?"
„No tak to nevím přesně. Omdlela mi k nohám, když jsem ji potkal na chodbě."
„Aha, tak je dobře, žes tam byl. Pojď s ní dovnitř, položíme jí do postele."
Kývl jsem na souhlas a šel za ním do jejího pokoje. Teď tu měla větší bordel než před tím. Položil jsem ji do postele a přikryl jí peřinou.
„Jestli chceš, tak můžeš jet. Já se o ní už postarám."
„To je dobrý. Zůstanu tu s ní," řekl jsem s úsměvem a koukl se na ni.
Pohladil jsem ji po tváři, dal jí pusu na čelo a chtěl si sednout do křesla.
„Co tu děláš?" zeptala se mě. Otočil jsem se k ní a koukl se jí do očí.
„Omdlela jsi, tak jsem tě odvezl domů," řekl jsem a sedl si na kraj postele.
„Dík. Už můžeš jít, je mi fajn."
„Já bych řekl, že ne. Měl bych tu radši zůstat."
„Já ale nechci, abys tu zůstal. Odejdi."
„Zůstanu tu u tebe. Slíbil jsem to Simonovi."
„Já tě tu nechci! Jdi pryč a už se nevracej!" zařvala na mě. Já se naštval, zvedl se a odešel z pokoje. Nezapomněl jsem bouchnout při odchodu dveřmi.
Seběhl jsem schody, hodil Simonovi klíčky od auta a odešel z vily.
Šel jsem na autobusovou zastávku, která nebyla tak daleko. Čekal jsem ani ne 5 minut a přijel autobus. Koupil jsem si jízdenku a sedl si až úplně dozadu.
Asi na 4 zastávce od mého nastoupení, nastoupila Lucy. Koupila si jízdenku a koukla se na mě. Šla ke mě a sedla si vedle mě. Kdyby se mezi námi nic nestalo, normálně bych jí pozdravil, ale teď jsem dělal, že ji neznám.
„Jasone, přestaň mě prosím ignorovat," řekla toužebně.
„Jen co mi vysvětlíš, co to mělo celý znamenat," odpověděl jsem jí bez jakýchkoliv emocí.
„Dobře, bude to ale dlouhý vysvětlování."
„Já mám času dost."
„Fajn, tak si někam půjdeme sednout. Třeba do Starbucks."
„Okay," řekl jsem a na další zastávce jsme vystoupili.
Ve Starbucks:
„Tak můžeš vyprávět," vyzval jsem jí a přitom si držel moje kafe.
Ona se napila z toho svýho a pak spustila: „Někdo mi dal do skříňky papírek s tím, že tě mám políbit. Nechápala jsem to a tak jsem se šla zeptat Jeremyho, jestli to byl on, kdo mi to tam hodil. On chce už dlouho, abys nebyl s Wendy. Je prý jenom jeho životní láska a každýmu, kdo se kolem ní bude motat, rozbije držku. No a proto jsem šla za ním. Jenže on mi řekl, že to nebyl, ale nebylo by špatný, kdybych to udělala. Řekl, že bych ti mohla před pusou říct, že Wendy se objala a políbila s Ethanem. Jakože jsem to viděla. No a pak mě znenadání políbil a pronesl, abych to udělala a dostanu od něj víc než polibek. No a já z něj byla úplně rozpálená. Nedalo mi to a udělala jsem to. Strašně moc mě to mrzí. Klidně ti odpřísáhnu, že už to nikdy neudělám."
„Aha takže za to může Trywall. No tak to je dobrý. Jsem fakt zvědavej, jak mi to Wendy uvěří. To se rovnou můžu jít zabít."
„Proč bys to měl dělat? Já jí to klidně vysvětlím."
„Jenže ona ti to nebude věřit. Sama mi to řekla. Něco v tom smyslu jako 'Nakonec se ukáže, že za to mohou oba'. Navíc tě nemá moc v lásce, takže by ti nevěřila ani tvrzení, že přiletěli ufoni," řekl jsem a Lucy se na mě podívala. Vypadala tak zničeně a smutně, až mi jí bylo líto. No neměla to dělat. Stejně si myslím, že mě chtěla políbit už dřív, dopis nedopis.
„Tak to byl celý příběh. Já už radši půjdu. Měj se a uvidíme se ve škole," řekla, popadla svoje kafe a odešla. Já jsem tam ještě pár minut seděl a pak jsem šel na na zastávku. Nasedl do busu a jel domů. To co Lucy řekla, mi pak ještě dlouho probíhalo hlavou do tý doby, než jsem šel spát.
Z pohledu Wendy:
Potom, co Jason odešel, jsem si říkala, jak jsem mohla být tak blbá. Myslet si, že by se mnou něco chtěl mít. Ještě jsem si to říkala, když jsem ho první den viděla. Je pravda, že líbání s ním bylo něco jinýho než s Jeremym, ale ten mě aspoň miloval.
Z mého přemýšlení mě vyrušilo klepání na dveře. Řekla jsem, že ten dotyčný může vejít a vešel taťka.
„Wendy, co se to tu stalo?"
„Nic taťko, jen jsem si s Witfieldem něco vyříkala."
„Dobře a on měl půjčený naše auto? Nevšiml jsem si, že by nějaké zmizelo."
„No já jsem mu ho půjčila, aby nejel domů busem. Je to asi týden."
„Aha, no tak Příště mi to řekni dříve. Jo a začni se připravovat. Newtonova rodina tu bude za 2 hodiny."
„Jo dobře, mám si vzít šaty nebo stačí džíny a tričko?"
„Vem si kratší šaty. Ať si Newtonovi nemyslí, že jsi nevychovaná. Jo a buď trochu elegantní jako mladá slečna, která chce něčeho dosáhnout."
„Tobě se to lehce řekne. Oblékneš si smoking a máš to."
„A nebuď hubatá," řekl se smíchem a pak odešel z pokoje.
Začala jsem přemýšlet, co si vzít na sebe a tak jsem si vzala lak na nehty a nalakovala si všechny bíle až na prsteníček. Ten jsem si nalakovala červeně a na to si namalovala bílou vločku. Bylo to moc hezký, tak jsem si řekla, že si obléknu červený šaty. Doladím to bílými doplňky a bílými botami.
Byla jsem už přichystaná, když někdo zazvonil u hlavních dveřích. Rozeběhla jsem se k nim a otevřela. Za nimi stali dva dospělý a dvě děti. Jedno dítě byla holka a to druhý kluk. Pane bože. To je snad skrytá kamera nebo co? To je přece ...
Čauky lidičky, tak jak se těšíte na Vánoce? Já moc a vy byste měli taky. Do konce roku vám a jenom vám vydám podzimní ples. Yeeah :D Bude asi na dvě části a to dlouhý části. Asi to nestihnu do 24., ale můžu se o to pokusit.
Tak se mějte a mír s vámi.
ČTEŠ
Proč zrovna on ? - POZASTAVENO
Teen FictionCo se stane, když do její školy přijde jeden kluk a změní jí celý život. Proč zrovna on jí udělal to, co ona nečekala? Co kdyby se to nějak zvrtlo a ona se už nikdy neprobudila?