"Asansör fantezisi yapmak isterim bir gün."
Kapıyı sertçe kapattığında odadan ayrıldığını anladım ve gülmeye başladım. Bu hallerimi çok seviyordum, her ne kadar bunu yapmayacağını, daha doğrusu yapamayacağını bildiğim için flörtleşmek kolay oluyordu. Gayet komikti bence!
Yatağın üzerindeki pantolonla ceketi alıp lavaboya götürdüm. Çamaşır makinesine katıp odaya geri döndüm ve yatağa yattım. Telefonumu kontrol ettim herhangi birisi mesaj atmış mı diye. Kimsem yoktu ki kim mesaj atıcak? Telefonu yatağın kenarına bırakıp uyumaya çalıştım, hâlâ öğlendi aslında uyumak zorunda değildim. O yüzden yatağa yattığım gibi kalktım.
Kuralları çiğnersem ne olur?
Bence beni öldürmezler.Omuz silkip telefonu cebime koydum ve bu halimle odadan çıktım. İlk önce kapıdan kafamı çıkardım birisi var mı diye ama yoktu, rahat olacaktım. Kapıyı kilitleyip anahtarı da cebime attıktan sonra şirketi rahat bir şekilde gezmeye başladım.
~
Hyunjin Minho'nun böyle flörtöz davranışlarını beklemiyordu. Kendisinin de libidosu çok yüksekti ve severdi böyle şeyleri.
Kendisine hakim olamayan birisiydi, başlasa bile sonunda mutlaka pişman olurdu. O yüzden şirketteki çoğu kişiyle yatmıştı ya... Hyunjin kimseyi umursamıyor bu konu hakkında, yattığı kişilerden de kimseye söylememelerini istiyordu. Onlara da hava hoştu tabi, şirketten kovulmamak için susuyorlardı.
Hyunjin, Minho'nun Christopher için ne kadar değerli olduğunu bildiği için kendisine hakim olmaya çalışıyordu, yoksa asansörde bile bu işi yapabilirdi.
Kendi odasına giderken bir yandan telefonunu çıkarıp bildirimlerini kontrol etti. Şuan aşık olduğu başka bir çocuk vardı ve onunla birlikte olmadan bırakmayacaktı. Onun yazdığını görünce sırıtmadan edemedi ve mesaja tıkladı.
Lix:
Çaylağıma yemek
yapmasını
öğretiyorum ama aklı sürekli başka yerlerde!
Neyse,
sen ne yaptın?hyunjin:
Seni düşündüm hep,
eğitmenliği
yapabiliyor musun diye.lix:
Tabii ki yapıyorum!
Senin çaylak ne alemdehyunjin:
odasına bıraktım
eğitmeni yarın açıklanacak.lix:
umarım sen olmazsın
yoksa çok zor.hyunjin:
neyim varmış benim.lix:
sertsin hyunjin, kabasınhyunjin:
beni taniyorsunlix çevrimdışı
Telefonunu kapatıp çoğu kişinin olduğu arkadaş grubuna girdi. burada rahattı, seviyordu burada konuşmayı. her ne kadar yavşasa da ciddiye alan yoktu çünkü.
Biskolata errkekleri
Han:
Çaylağımın
kardeşini öldürdüğünü
biliyor
muydunuz?Jeongin:
Nerden öğrendin.Han:
çapraz sorular sordum
harika yeteneklerimle
hehe
sonra
bir açığını yakaladım
hop
katil çıktı.Seungmin:
sirkette katil istemiyorumfelix:
dedi katil olan kisiseungmin:
susar misin
katil degilim ben
btw bu arada
Christopherin
odasina gidiyorum
isimiz var
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas Kiss
Fiksi Remaja"Odanın anahtarı, kaybedersen içerideki dolapta yedeği var ama sakın 'Yedeği var zaten' deyip kaybetme. Yarın ilk eğitimine başlamadan önce holdingi gezeceğiz, seni diğerleri ile tanıştırıcam. Ardından ilk eğitimimiz olan dövüşe geçeceğiz. Sabah 05:...