20: Karışık Olaylar

171 25 5
                                    

İlk dosyayı masaya koydum ve baştan okumaya başladım. Bu şirketteki herkesin hayat hikayesini öğrenecektim ve bu heyecan vericiydi. Birisi hakkındaki düşüncelerimi, dosyalarını okuyarak öğrenebilirdim.

Bu kişiyi daha önce şirkette görmedim muhtemelen bu katta veya bir üst katta çalışıyor olabilirdi. Adı Dokyeom'du ve yaşı neredeyse Christopher ile aynıydı. Bilgilerini okurken Christopher'la ilgili şüphe çekebilecek bir şey bulamadım bu yüzden direkt dosyayı kapatıp bir diğerini elime aldım.

Adının Miyeon olduğunu öğrendiğim kadının dosyasındaki bilgileri okumaya başladım. Bu kadın net olamazdı çünkü hiçbir bağlantıları yoktu. Miyeon 3 yıl başka bir mafya ile işbirliği yaptıktan sonra bu şirkete gelmişti ve 1 yıldır buradaydı... 3 Yıl... ve 1 yıl...

Telefonu açıp toplantı günü kaydettiğim ses kaydını açtım. Açtığım an "-eon" diye birisinin ismini söylemişti tuvaletteki kişi. Bu kişi kız da olabilirdi erkek de... Konuştuğu kişinin bu şirkette olması mümkün olabilir miydi?

Görevim Christopher'ın kardeşini bulmaktı ama tuvalette konuşan adamın konuştuğu kişiyi bulmak da benim kendime verdiğim bir görev haline gelecekti. Belki de sadece şüpheleniyor olabilirim, öyle bir şey olmayabilir ama yine de ikisini de araştıracaktım. Bu dosyayı masanın köşesine koyduğumda bir diğer dosyayı almak için rafa ilerledim.

~~

Changkyun

Christopher
Üst kata minhonun
yanina git
yardim et
dosyasini bulmasini engelle
ve onun dosyasini
bana getir

Changkyun
Tamamdır.

~~

"Hop naber?"

İçeriye gelen kişiye bakıp gülümsedim ve dosyayı kenara koydum.

"İyi, senden?"

"Ben de iyi. Yardıma geldim."

Omuz silkerek bir diğer dosyayı alıp açtım.

"Gerek yoktu aslında, Christopher mı söyledi?"

Changkyun gülümseyerek başını salladı ve rafa ilerleyip bir dosyayı aldı ardından yanıma geldi.

"Tek başına bitiremezsin. Ayrıca şu... Toplantıda hoşuma gitmeyen ve şüphe çekici şeyler olduğu için birkaç kişinin dosyasını incelemek zorundayım." dediğinde aklıma tuvaletteki adam geldi.

"Kim o şüphelendiğiniz kişi?" dediğimde bir şey söylemeden dosyayı açıp sayfaları çevirdi.

"Doyoung, Miyeon, Riki ve Taehyung." dediğinde kaşlarımı çatarak masanın ucuna koyduğum dosyaya baktım. Bir Changkyun'a bir de o dosyaya bakmaya başladığımda neler olduğunu sorgularcasına bana baktı.

Eğilip Miyeon'un dosyasını elime aldım ama Changkyun'un neyden şüphelendiğini bilmediğim için ona vermek de istemedim. Bunun yerine bildiklerimi Christopher'a bile söylememişken ona söylemek istedim. Miyeon'un dosyasını ona uzattığımda elimden alıp açtı ve birkaç sayfayı okumaya başladı.

Bir yandan da ben telefonumdan dünkü kaydettiğim sesi açmıştım. Dosyayı okurken arada bir sesi dinliyordu, gözü hem dosyaya hem telefona gidip geliyordu. Eğildi ve bir elini çenesine götürüp okşadı. perçemleri gözünün önüne düştü ama umursamadan işini yapmaya devam etti.

Ses bitimine yakın telefonu elime aldım ve tam bitince kapattım.

"Konuştuğu kişinin bu şirkette olma ihtimali yüksek." dediğimde Miyeon'un dosyasını dikkatle okumaya devam etti.

Judas Kiss Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin