"Gözlerimle görmeden inanmak istemiyorum."
Minho odasına doğru gitmeye devam ederken Christopher büyük bir keyifle gülümseyerek kendi odasına doğru ilerledi. Onun herkesten farklı evi vardı. Şirketin en üst katında, terasın bir altındaydı. Orada yaşıyordu ve hayatını bu eve ve şirkete adıyordu. Minho'nun odasına gittiğinden emin olmak için telefonunu açıp asansöre bindi. Çaylakların neler yaptığını aslında gözetmenler ve eğitmenler göremiyordu, bu sadece Minho'ya özeldi. Christopher Minho'nun attığı her adımdan haberdar olmak istiyordu. Koridorların kamerasına baktı, Minho geçiyordu hepsinden. Gerçekten odasına gidiyor demekti.
En son Chan odasının kamerasına da bakınca odaya girdiğini gördü ve gülümsedi. Bir süre daha izledi onun ne yaptığını ve gülümsemesi bir anda yok oldu. Yüzüne ciddi ve sinirli bir ifade takınıp izlemeye devam etti. Minho öylece karşısındaki adama bakarken Christopher da asansörde kriz geçirmek üzereyken onlara bakıyordu. Burnundan solumaya başlarken Hwang'ın onun odasında neden olduğunu sorguluyordu. Yemekhanede bakışıp durmaları bunun için miydi yoksa?
Minho bir anda üzerindeki tişörtü çıkardığında Christopher sesli ve asansör duvarlarında sertçe yankılanacak şekilde küfür etti. Kamerayı kapattı ve hemen Hwang'a yazdı. Onu defalarca uyarmasına rağmen bunu yapıyordu. Özellikle onun olanla, Minho'yla!
Christopher Bang
ÇABUK ODAMA GEL
BİR DAKİKA BİLE GEÇ KALIRSAN ÖLDÜRÜRÜM SENİ!Hwang'dan cevap gelmedi bir süre, bu sürede de Christopher kendini yeyip bitiriyordu. Aklından Hwang'la Minho'nun birlikte olması geçiyordu ama her ne kadar Minho'dan nefret etse de onu Hwang'a veremezdi.
"Siktiğimin mesajına cevap ver Hyunjin!" derken açılan asansör düğmesine tekrar bastı. Minho'nun odasının olduğu kata indi. O sırada Hwang mesaja cevap verdiğinde hemen okudu.
Hwang HJ
Meşgulüm patron
biraz sonraChristopher Bang
Minho'ya dokunursan
seni yaşatmamHwang HJ
Çok istekli görünüyorChristopher Bang
ne istediğini
kendisi bile bilmiyor.
Dokunma ona
ecelin olurum Hyunjin.
Eskisi gibi olmak
istemiyorum seninle.
Sen kendine engel ol!
Çık o odadan!görüldü
Christopher küfürler ederken açılan asansörden koşarak çıktı ve Minho'nun koridoruna geldi. Durmak istemiyordu çünkü Minho'ya dokunmasına izin veremezdi. Christopher Hwang'ı seviyordu evet, ama çapkın ve azgın olmasından nefret ediyordu. Yang ile yatmasından haberdar olunca bir şey demedi ve Yang'ın şuan ki halini göz önüne getirince Minho'nun da aynı olmasından korkuyordu.
Christopher Hwang'ın tek Yang ile yattığını biliyordu, ilk başta şirkette aşk istemiyorum dedi ama sonra Yang'ın ne kadar aşık olduğunu görünce onlara izin verebilmişti, daha sonra Hwang Yang'dan ayrılınca Yang ağır depresyona girdi. Hwang onu gerçekten sevmiyordu çünkü, tek gecelik ilişki içinde olmak ona zevk veriyordu sadece. Christopher da bunun tekrar olmasına izin vermeyecekti.
Koridorun sonuna geldiğinde korktu ama hemen kapıyı açtı. İçeri girdi ve hızlıca odaya baktı. Odada yoklardı. Neredeydi bunlar? Christopher endişeyle etrafa göz gezdirirken Hwang arkasından yaklaşıyordu ve farkında değildi.
"Minho'nun senin için bu kadar değerli olduğunu düşünmüyordum Patron." dedi gülerek. Ama sesinde hafif iğneleyici bir ton vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas Kiss
Fiksi Remaja"Odanın anahtarı, kaybedersen içerideki dolapta yedeği var ama sakın 'Yedeği var zaten' deyip kaybetme. Yarın ilk eğitimine başlamadan önce holdingi gezeceğiz, seni diğerleri ile tanıştırıcam. Ardından ilk eğitimimiz olan dövüşe geçeceğiz. Sabah 05:...