"Senin beni sürekli arzuladığını ve sevişmek için can attığını söyledi."
Kaşlarını kaldırıp başını sallayınca beklediğimden daha sakin bir şekilde tepki vermişti. Bana veya Hyunjin'e kızacağını düşünüyordum.
"Peki başka?"
"Başka yok." dedim ellerimi çekip perçemlerimi düzelterek.
"Anladım, öncelikle kime inanıp inanmayacağını sen bileceksin ama ben kesinlikle böyle bir şey yapmam. Eğer öyle birisi olsaydım ilk fırsatta bunu yapardım ama bir düşün buraya geldiğinden beri bu fırsat çoktu ve benim aklımdan o çirkin düşünce hiç geçmedi." dedi ve derin bir iç çekti. Ayağa kalkıp elini uzattığında ise öylece eline baktım.
"Yarın toplantı için birkaç bir şey bakacağız, sabah seni uyandırırım. İlk görevinizi bugün akşam açıklayacağım Lee Minho. Heyecanlı mısınız?"
Gülümseyip elimi uzattım ve elini tuttum.
"Sizi mahçup etmeyeceğim Christopher Bang. Heyecanlıyım, hiç olmadığım kadar."
Gülümsedi.
Gülümsedim."Benim halletmem gereken bir işim var." deyip elimi bıraktı ve kapıya doğru ilerledi. Ayağa kalktım ve arkasından gitmeden önce seslendim.
"İstediğiniz gibi bir çaylak olacağım!"
Durdu ve omzunun üzerinden baktı.
"Harika bir mafya olacaksın, senin tabirinle." dedi ve gülümseyerek odadan çıktı.
Arkasından bir süre bakarak kaldıktan sonra dönüp odayı (aslında oda bile değildi, tek katlı bir ev gibiydi) gezmeye başladım.
~~
Tüm öfkesini ondan çıkaracaktı. Minho'ya yalan atmak neymiş soracaktı. Minho yanındayken onu korkutmamak ve kendisine güveni kırılmasın diye sinirlenip ortalığı yıkmamıştı ama şimdi odada değildi. Hyunjin'i istediği kadar dövebilirdi. Odasına doğru sinirle adım atarken telefonunu çıkarıp Changkyun'a mesaj attı.
Changkyun
Christopher
Hyunjin'in odasına gidiyorum.
15 dakika sonra gelChangkyun
Öldürme adamı.Christopher
Öldürmeden önce
işkence edeceğim ona Kyun.Changkyun
oha sen harbiden kriz geçiriyorsun
tamam hazır beklerim ben
15 dakika emin misin?Christopher
evet
15 dakika sonra geleceksin.
geç kalırsan cesedi sen alırsın.
görüldüTelefonu kapattığı gibi cebine koydu ve odasının kapısını çalmadan içeriye daldı. Her zamanki gibi Jeongin yanındaydı. Yapışık yapışıklardı ve Christopher bundan iğreniyordu. Hyunjin'le Jeongin'in ilişkisinden iğreniyordu. Yaptıklarından iğreniyordu. Aşkından iğreniyordu.
Odaya daldığı gibi Jeongin'i umursamadan Hyunjin'in üzerine yürüdü ve yakasından tutup duvara yasladı.
"Sen utanmıyor musun Minho'ya yalan söylemeye!" diye bağırdığında tüm odada ses yankılanmıştı ve Jeongin o anki panikle ne yapacağını bilememişti. Sadece ayırmaya çalıştı ama Christopher Hyunjin'i çok sıkı tutuyordu.
"Ne demişim yine patron?"
"Onu her zaman arzuladığımı mı düşünüyorsun sen!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas Kiss
Ficção Adolescente"Odanın anahtarı, kaybedersen içerideki dolapta yedeği var ama sakın 'Yedeği var zaten' deyip kaybetme. Yarın ilk eğitimine başlamadan önce holdingi gezeceğiz, seni diğerleri ile tanıştırıcam. Ardından ilk eğitimimiz olan dövüşe geçeceğiz. Sabah 05:...