[ Uyarı ⚠️ Bu bölüm minicik smut içeriyor rahatsız olan geçsin. (bence rahatsız olan yok ama yine de uyarıyım dedim.) ]
~~Üzerimdeki ceketi çıkarınca ona engel olmamak için ben de jileyi çıkardım. Üst tarafım çıplak kalınca Hyunjin sadece karın kaslarıma bakıyor, onlara dokunmak için can atıyordu.
Ben ise bilmiyordum. Ne yapacağımı bilmiyordum, ilk defa böyle bir şey yapacaktım çünkü. Engel olmadım ona, ayak uydurdum sadece.
Vücudumun her santimine büyük bir arzuyla yanıp tutuşarak dokunuyordu. Beklemediğim bir anda dudağımı öpmeye başlayınca yine engel olmadım. Ona karşılık verdim. Birbirimizi öperken burnumuzdan alıp verdiğimiz kesik nefesler birbirine karışıyordu.
Bunu ilk defa yapıyordum.
Yasak bir aşk yaşıyormuş gibi hissediyordum ve bu hoşuma gitmeye başlamıştı.
Hyunjin'in her dokunuşu canımı yakmıyordu, beni de isteklendiriyordu.Bir eli pantolonumun kemerine gidince hemen ondan kurtuldu ve fermuarı açtı. Pantolonumu hızla indirirken ben sadece parmaklarımı onun saçlarında gezdiriyordum.
İlk defa yapmama rağmen eğleniyordum, pişman olacağımı da düşünmüyordum.
Hızla kendi pantolonunu da çıkarınca ikimiz de tuvalette boxerımızla kalmıştık. Eli boxerıma gidince elini tuttum.
"Hyunjin..."
"Rahat ol Minho. Ben değil, sen yapacaksın." dediğinde ne dediğini anlamadığım için hiçbir şey söylemedim. Daha sonra boxerımı indirip okşamaya ve sevimli gözlerle bakmaya başlayınca anladım.
Dizleri üzerine çöküp bana alttan bakmaya başlayınca sesli bir küfür savurdum ve hissettiğim o dil ile inleyerek başımı geriye doğru eğdim.
~
Dokundu, izin verdim.
Okşadı, kendimden geçtim.
Üzerime çıktı, seviştim.
Engel olmadım, ta ki Christopher lavaboya gelinceye kadar.İyi ki giyinmiştik, iyi ki işimiz bitmişti, iyi ki Christopher bizi basmadı. Ve iyi ki telefonum sessizdeydi, yoksa Christopher bizi tuvalette yakalayacaktı. Çıplak bir şekilde...
Christopher sırf beni aramak için lavaboya gelmişti bundan emindim. Lavabodan çıktığına emin olunca jilenin düğmelerini geçirerek kapıyı açtım ve hızla ellerimi yıkamak için musluğu açtım. Hyunjin de Ceketinin düğmelerini geçirdi. Yanıma gelip o da elini yıkarken bana baktı.
"Harikaydın."
Sırıttım.
"Sen de öyleydin."
"Tekrarlayalım." dediğinde elime peçete alıp elimi kuruladım.
"Tek seferlikti Hyunjin, bu geceyi unutacağız. Yoksa şu elimdeki peçeteyi görüyor musun?"
"Ne yaparsın?"
"Ağzına sokarım."
"Ağzıma almak istediğim başka şeyler var."
Kaşlarımı çatarak peçeteyi çöpe attım ve telefonu çıkarıp Christopher'ı aradım. Yarım saat içinde biz sevişirken o ne yaptı merak ediyordum.
-Minho! Neredesin sen?
"Terastaydım Christopher, geliyorum şimdi ne oldu?"
-Toplantı bitmek üzere, buraya gel. Lanet olası Hyunjin nerede?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas Kiss
Teen Fiction"Odanın anahtarı, kaybedersen içerideki dolapta yedeği var ama sakın 'Yedeği var zaten' deyip kaybetme. Yarın ilk eğitimine başlamadan önce holdingi gezeceğiz, seni diğerleri ile tanıştırıcam. Ardından ilk eğitimimiz olan dövüşe geçeceğiz. Sabah 05:...