Jeongin sinirle burnundan solurken Siyeon bir terslik olduğunu farketti ve telefonu bırakıp Jeongin'in baktığı ekrana baktı.
"Neler oluyor?"
Jeongin cevap vermedi. Hyunjin'ine neler yapacağını düşünüyordu şuan. Öldürmek istiyordu ama kıyamazdı ki ona. Ama sinirliydi, her ne kadar sevse de nefret de ediyordu. Siyeon'un baktığını henüz farkettiğinde umursamadı.
"Yok bir şey, dolanıyorum öyle."
"Hızlı ol."
Siyeon telefonuna tekrar dönünce Jeongin bu sefer bir sonraki kamerayı incelemeye başladı, burda hiçbir şey olmuyordu ama az önceki görüntüler kriz geçirmesi için yeterdi bile. Kameralara o kadar dalmıştı ki oraya gelmekte olan Han'ı bile farketmedi. Han onlara yaklaştığında Jeongin'in yanından farketmeyecek şekilde eğilip neye baktığına bakmaya çalıştı ama Siyeon sevimli bir şekilde Jeongin'le onun arasına girip tek elini masaya koyarak ona engel oldu. Han gülümseyerek Siyeon'dan makas aldı.
"Jeongin'i almam lazım."
Jeongin o sırada Han'ın sesini duyunca panikleyerek kameraları kapatmış bilgisayarı Siyeon'un kullanacağı şekilde bırakmıştı. Hemen ayağa kalkıp yanındaki Han'a baktı ve gülümsedi. Siyeon başını sallayıp aradan çekildi ve masa başına oturup bilgisayarıyla ilgilenmeye başladı. Han Jeongin'in kolunu tutarak fazla dikkat çekmeyecek şekilde koridorun sessiz bir yerine götürünce Jeongin kolunu çekti.
"Neler oluyor Jisung?"
"Yine ne işin var senin burada?" diyerek sinirli bir şekilde Jeongin'e baktı ama Jeongin iç çekerek göz devirdi.
"Hyunjin'e bakıyorum başka bir şey yaptığım yok!"
"Senin buraya neden geldiğini tek ben bilirim Jeongin, yine Hyunjin için birini mi öldüreceksin?"
Jeongin birşey demeden arkasını döndüğünde Han kolundan tutup kendisine çevirdi.
"Cevap ver!"
"Niye öldüreyim?" dedi bıkkın bir bakışla.
"Eskisi gibi arkanı ben toplamayacağım Jeongin, yine birini öldürmene izin de vermeyeceğim."
"Umrumda değil." deyip kolunu kurtardı ve Han'a bakış atıp koridordan ayrıldı. Han derin nefes alıp ellerini beline koydu endişeyle ve kendisine bakan Siyeon'a gülümsedi dikkat çekmemek için.
~
Patron
Minho
Karın ağrım geçti
ama odada çok sıkılıyorumPatron
Cizgi film izle
televizyon varMinho
Ben size
helo kitili pijama giyin desem
giyer misinizPatron
HayirMinho
Ben de
cizgi film seyretmem o zamanPatron
🙄
Ne istiyorsunMinho
Bu gece
tek uyumak istemiyorum
kabus gorup duruyorum
bilmiyor musunuz?
En azindan
bu travma azalincaya kadar
yanimda kalin
olmaz miPatron
Sen benim odama gelMinho
Oha harbi miPatron
Tabloların anlamlarını
merak
ediyordun en son
🙄Minho
Evet hala ediyorum ama
sırf o got kadar tablolar icin
gelemem
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Judas Kiss
Teen Fiction"Odanın anahtarı, kaybedersen içerideki dolapta yedeği var ama sakın 'Yedeği var zaten' deyip kaybetme. Yarın ilk eğitimine başlamadan önce holdingi gezeceğiz, seni diğerleri ile tanıştırıcam. Ardından ilk eğitimimiz olan dövüşe geçeceğiz. Sabah 05:...