9. Bölüm

9.6K 547 182
                                    

" 𝐄𝐧 𝐤𝐨̈𝐭𝐮̈𝐬𝐮̈𝐝𝐞 𝐬𝐚𝐡𝐢𝐩 𝐨𝐥𝐚𝐦𝐚𝐝𝛊𝐠̆𝛊𝐧 𝐬̧𝐞𝐲𝐥𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐢𝐭
𝐨𝐥𝐦𝐚𝐧𝐝𝛊𝐫.."
- 𝐅𝐫𝐚𝐧𝐳 𝐊𝐚𝐟𝐤𝐚

(𝐀𝐥𝐜̧𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧)

Karşımda adını dahi bilmediğim adama bakıyordum, Sancak timi ise üstünde ki şaşkınlığı atmış hızlıca hazır ola geçmişti, Ah! Tabi ağzı açık hala bana bakan Bora'da buna dahildi.
"Sen hayırdır? Hangi hakla benim ekibime böyle iğrenç sözler söylersin lan! Gerçi sözlerin sahibide iğrenç birine benziyor ama." Dediğimde yüzümü buruşturarak baktım adama.

Adam bir hazır ola geçen ekibe bir de bana bakıyordu oda hızlıca tekmil verdiğinde sırıtarak baktım ona.
"Komiser Sinan Ergün/Iğdır Emredin Başkomiserim !" Dediğinde sırtımdaki çantayı kenara fırlattım.

Ellerimi arkada birleştirerek adamın dibine kadar girdiğimde nefesini tutmuştu.
"Demin artistlik taslıyordun rütbenle şimdi bana da hava atsana lan! Neydi adın hah Sinan Ergün demek, iyi bari adam dememe gerek kalmadı."

Sinan denilen herif karşımda kıpkırmızı olurken ben hala sırıtarak ona bakıyordum.
"Seni bir daha Sancak timini aşağılarken görürsem yemin ederim sana dağdaki şerefsizler gibi muamele yaparım. Az çok namımı duymuşsun zaten öyle değil mi? Neler yapacağımı sen tahmin edersin zaten."

𝐘𝐚𝐤𝛊𝐬̧𝐭𝛊 𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐚𝐧𝐚 𝐦𝐨𝐫 𝐫𝐞𝐧𝐤 𝐜̧𝐨𝐤𝐤
Mosmor oldu, patlıcana benzedi yemin ederim
𝐄𝐡𝐞-
Ne fesatsınız, şırfıntılar sizi!
𝐁𝐞𝐧 𝐟𝐞𝐬𝐚𝐭 𝐝𝐞𝐢𝐥𝐢𝐦 𝐤𝐢, 𝐥𝐢𝐛𝐢𝐝𝐨𝐧 𝐟𝐞𝐬𝐚𝐭 𝐀𝐥𝐜̧𝐢𝐧𝐜𝐢𝐠̆𝐢𝐦.
İkinizde benim bir parçamsınız ne yazık ki..
𝐍𝐞𝐲𝐦𝐢𝐬̧ 𝐝𝐞𝐦𝐞𝐤𝐤𝐢 𝐬𝐞𝐧 𝐟𝐞𝐬𝐚𝐭𝐦𝛊𝐬̧𝐬𝛊𝐧.
Fışkıntısın Cafer!

Sancak timine son kez bakıp hızlıca Müdürün odasına doğru çıkmaya başladım.
İl Emniyet Müdürü Yusuf Akkoyun derin bir nefes alıp kapıyı tıklattım, İçeriden gelen gür 'gel' sesiyle hızlıca girip tekmil verdim.

"Başkomiser Alçin Naz Alatürk/ Gaziantep Emredin Müdürüm!" Müdür başını sallayıp konuşmaya başladı.
"Otur kızım" Dediğinde haraket bile etmedim yerimden, kaşlarını çatıp bağırdığında gelecek emri bekledim oturmak için.

"Bu Bir Emirdir Başkomiser Otur!"
"Emredersiniz Müdürüm." Hızlıca oturduğumda adam sabır dileyerek yukarı bakıp bana döndü.
"Bak kızım yaşadıkların zor şeyler, bende aynı durumlardan geçtim tahmin edersinki.
Sancak ekibide, hatta her biri aynı şeyi yaşadı tam 4 hafta önce başlarındaki Başkomiseri istemeyip ne yaptılar ne ettiler yolladılar adamı.
Kimsede bundan dolayı istemiyor onları, eğer sende istemez isen ekibi dağıtmaya karar verdik."

Duyduklarım ile ne cevap vereceğimi bilmiyordum. Yaşadıkları şeyleri az çok biliyordum, aşağıda hala rahat emri vermediğim için hazır olda beni bekleyen Sancak ekibine baktım.

Yüzleri bize dönük dümdüz bakıyorladı karşıya bir süre daha baktım onlara, izlenme hissine kapılıp hepside aynı anda bana baktıklarında kararlılıkla baktım onlara onlar ise bana mimiksiz bir şekilde bakıyordu yüzümde oluşan sırıtmayla onlara bakıp başımı salladım.

"Kabul ediyorum Müdürüm, Sancak timinin Başkomiseri olmayı kabul ediyorum."

(𝐒𝐚𝐧𝐜𝐚𝐤 𝐄𝐤𝐢𝐛𝐢𝐧𝐝𝐞𝐧..)

Onlardan gözlerini ayırmayan Kadına bakıyorlardı hepsi şaşkındı hemde fazlasıyla, Bir saat kadar daha ayakta durdular en sonunda kafalarını kaldırıp oraya bakacaklarken arkadan bir ses geldi.

Alçin Naz Alatürk (Gerçek Ailem?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin