"Şimdi bazı şeyleri suskunlukla geçiştireceğim.."
- Franz KafkaMedya; Sizce Kime?
Bölüm Şarkısı; Hım & I (With Halsey)(Alçin'den)
Barış'ın kurduğu cümleyle gülerek balkondan düşen kıza döndüm mavi gözleri şaşkınlıkla büyümüş bir şekilde bir bana bir de ekibe bakıyordu.
"Adın ne?" Diye sorduğumda üstünde ki şoku atlatıp Bora'ya döndü, tek kaşını kaldırdığı gibi yere inmeside bir oldu.
"Adım Mirem göçmen türklerdenim balkondan kaçma sebebim ise abimin beni zorla 40 yaşında ki bir adama vermesi bir de şerefsiz beni 4. Kuması yapacakmış utanmıyorda benim yaşımda kızın var be!"Mirem'in bizi daha tanımadan içini dökmesiyle şaşırmadım desem yalan olur.
"Ne göçmenisin?"
"Bulgar göçmeniyim ben babamla annemi kaybedince abimin yanına geldim kalacak gidecek başka yerim yoktu gerçi oda karısının sözünü dinleyip beni istemedi de neyse işte benimde kaderim buymuş naparsın" Gülümseyip ona döndüm, yaptığımın doğrumu yanlış mı olduğunu bilmiyordum ama denemekten zarar gelmezdi.
"Bizimle gelip ev arkadaşım olmaya ne dersin Mirem?"Lan sen daha demin bizi tanımadan içini döktü dedin ya sen niye tanımadığın kızı evine alıyorsun!
Bende bilmiyorum Cafer bir anda oluverdi
Ay gözümün önü karardı Allah belanı vermesin
Şişt pişt sakin ol sinirlerine hakim ol
La sende bi siktir git
Ayıp oluyor ha
Ayıp yatakta olur yavrum :)
PiçsinBen bunu der demez gözleri dolmuştu, başını iki yana sallayınca şaşkınlıkla ona bakan bu sefer sadece ben değildim.
"Ne abim ne de o adam peşimi bırakmaz ki, benim için başlık parasını vermiş bile.." Barış ortamı yumuşatmak istercesine lafa atladığında bir yandan dinleyip bir yandan da etrafı inceliyordum.
"Sen bizi ne sanıyorsun kızım biz koskoca Polis Özel Harekattan Sancak Ekibiyiz be başımızda Başkomiserimiz olduğu sürece bir bok yapamazlar sana kız bide biz varız bir an kendim gibi muhteşem birini unutuyordum ya lan!"Dedikleri beni gülümsetirken Vedat abi konuşmaya başladı.
"Sıçarkende yanında olmayacak ya Başkomiserimiz, böyle yılanı koydular mı klozetin içine gitti senin göt be Barış'ım."
"Abi çok mu dizi izliyorsun sen acaba? Ben 4 katta oturuyorum onu bırak gayet medeni bir yerde yaşıyorum ormanın içinde otursam ha bari diyeceğim, adam haklı gelir böyle yılanı koyar oda götten zehiri verdi mi tamam bitti bizim iş Allah rahmet eylesin"Barış'ın konuşmasıyla hem varacağımız konuma ilerliyor hem de etrafı kontrol ediyorduk.
"Olum senin ev arkadaşında benim ha diyelim ki yılanı öldürdüm veya bir şekilde kaçmış yılan ben senin boklu götünü emçükleyemem ki?" Bora'nın konuşmasıyla başımı iki yana sallayıp Tipi ile aynı anda 'siz olmamışsınız' bakışı atmıştık.
"Ulan it beni emcükleyeceğine hastaneye götürsene, Neyse seninde bende gözün vardı zaten de bu kadar belli etmeseydin be pes hani pes!"Sessiz bir şekilde konuma ulaştığımızda ekibi grup halinde ayırmaya başladım.
"Alpaslan sen Bünyamin abiyle sola git, Bora sen de Vedat abiyle onların hemen çaprazına yerleşin, Tipi sende Barış ile sağa yerleş bende Mirem'le hemen çaprazınızda olacağım anlaşılmayan bir şey? Güzel gidip yerleşin."
Bende Mirem ile yerleştiğimde içimde ki sıkıntı ile derin derin nefesler aldım anlam veremediğim bir his vardı içimde.Kulaklığımı aktif hale getirip konuşmaya başladım, Mirem'i yanımıza almıştık ama iyimi yaptık kötümü şuan bilemiyordum bir anlık koruma iç güdüsü ile ona böyle bir teklifte bulunmuştum hadi bakalım bindik bir alamete gidiyoruz kıyamete.
"Boz 1, Gölge konuşuyor."
"Boz 1 dinlemede Gölge, bir sorun mu var?"
"Hissetti galiba ya ermiş ya da müneccim boku yedi başka açıklaması olamaz aga."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alçin Naz Alatürk (Gerçek Ailem?)
Genç Kız EdebiyatıAlçin isminin anlamı; "Kızıl ve parlak renkli küçük bir kuş" anlamına geliyormuş. Gerçek ailemi bulmuştum peki bu serüvende hayatımın aşkınıda bulursam, O zaman yaralarım iyileşirmiydi? ©️Nyekoin