22. Bölüm

4.3K 320 186
                                    

"Bir manzara olduğundan habersiz duruşun, Tek dizelik şiirim bu.."
- Vural Candar

Bölüm Şarkısı; Copy Cats- Streets

(Alçin'den)

Derin bir nefes alıp hem karşımda ki kıza hemde Adem'e dönerek dişlerimin arasından konuşmaya başladım.
"O kocan dediğin adam benim sevgilim ve senin testini yanlışlıkla vurdu bazı kişiler yüzünden" diyip Ademe bakmaya devam ettim yüzümde alayla bir gülüş belirdi.
"Ama senin testini asıl vurmak isteyen kişi Adem'di bence sen onunla evlenmelisin" ben bunu der demek Bora atladı lafa.

Bora "Evet evet birbiriniz için yaratılmışsınız resmen(!)" demesiyle Barış kahkaha atmıştı fakat benim önümde ki kız dik dik bana bakmaya devam ediyordu.
Fatma "Uyy benim testimi o vurmuştur ben ha ona varacığım"
Alp "Bak bacım ben bu güzeller güzeli kadınla sevgiliyim ciddi de düşünüyorum evlilik falan anlarsın ya" demesiyle kız çığlık atmıştı.

Cafer ben bu kızı döverim
Aynen aynen Yusuf Müdürde gelip seni si-
Ama Alp'e kocam diyor bence haklı bir sebep
Boşver Müdürü falan dalalım
Ay ortam müsait olsa gülecektim
Gülde deli damgası ye yalnız kız Alp'in üstüne atlayacak
Şimdi siktim seni

Kız çığlık atar atmaz beni ittirip Alp'in üzerine atladığında çantamı, silahımı ve ceketimi hemen yanımda ki Barış ve Bora'ya verdim.
Barış "Ben bunu biliyorum abi kızı sikecek şimdi iyi izleyin de bu cekette küçücük amına koyayım ya"
Vedat abi "Biz büyüğüz çünkü abim"
Alpaslan "Kıza acıdım lan!"
Mavi "İstersen bende sana acıyayım Alpaslan?"
Alpaslan "Yok yavrum beter olsun o kız"
Barış "Hanımcılık kazanacak aga"

Mavi "Yengem sende dayak yemek istermisin?"
Barış "Yok yenge estafurullah bende hanımcıyım zaten, Kadınlarımız baş tacıdır dimi Bora" diyip Bora'yı koluyla dürttüğünde Alp'i öpmeye çalışan kıza kaydı gözlerim, Alp kızı ittirmeye çalışıyor fakat kız ona dahada sıkı tutunuyordu.
"Lan alın şunu oyununda amına koyacağım testisininde sikerim böyle işi!" Diyip kızı hızla ittirdiğinde içimin yağları erimişti resmen.

Fehmi denilen adama dönüp sinirle konuşmaya başladı.
Alp "Bizim adamlığımız oyunla ölçülmez dayı biz senin bu oyun olarak adlandırdığın şeyleri dağda yapıyoruz, sen kızı veriyormusun vermiyormusun onu söyle çünkü bir sonra ki hedefim testi değil şu lavuklar olacak ıskalamam yalnız haberin olsun" diyip tehlikeli bir şekilde sırıttığında Adem ve Anıl bir adım geri çekilmişti.
Fehmi "Geçtiniz oğlum geçtiniz yarın akşam istemeye gelin kızımı sözüde yapıp aradan çıkarmış oluruz hem" Madem bu kadar kolay olacaktı bu zamana kadar biz niye konuşturmadık bu çocuğu acaba.

Barış "Bize müsade o zaman biz biraz daha burada kalırsak bazı arkadaşlarımızın katil olma ihtimalide artacak" diyip Alp ve bana baktığında şirince sırıtmıştım.
Bora "Olum bu çok tatlı lan!" Diyip yanaklarımı sıkmaya başladığında şaşkınlıkla bakakalmıştım ne ellerini ittirebiliyordum ne de yapma diyordum, tabi hem benim şaşkınlığım hemde Bora'nın elleri Alp'in sahte öksürüğü ile gitmişti.
Bora "Aman yemedik sevgilini(!)" dediğinde sevgili kısmına baskı yapmıştı anlamadık sanki.

Alp, Adem'in gözlerinin içine baka baka elimi tuttuğunda Vedat abi ve Fehmi abi bir şeyler konuşuyorlardı.
Vedat "Siz gidin biz sözü konuşacağız" dediğinde Alp'i arkama alıp Mavi'nin yanına gitmeye başladım.
"İsteme ve Söz için giyecek elbisen varmı?" Benim bunu demem ile Mavi'nin gözleri büyümüştü.
Mavi "Hayır ve Söz için hiçbir şey hazır değil Allah'ım ne yapacağız!" Demesiyle annesi atlamıştı lafa.

Nurcan "Ben haber saldım kızlara temizliğe gelecekler yemekleride yengen yapacak kızım merak etme"
Alp "Amına koyayım gece kocasıyla fingirdeşmekten dışarıda ki silah sesini duymadı gerçi keşke bende duymasaydım daha iyi bir imajı olurdu gözümde"
"Alp sende öyle oldun?" Dememle gözlerini kısarak bana bakmaya başladı ay doğruları söylemekte kötü oldu.

Alçin Naz Alatürk (Gerçek Ailem?)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin